Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Linnea?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er oppbrukt ja. Kjenner 3 Linnea og så har du alle i barnehage 4-5 stk tror jeg heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Det er veldig fint, men dessverre svært mye brukt. Du risikerer nok at det fort blir 3-4 Linnea'er rundt dere :)

 

Men navnet er som sagt kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 3228 stk som har det navnet - skjøt i været rundt 2000. Nå er toppen nådd og grafen går nedover..

 

Fint navn, men pga at det har vært så pop hadde jeg nok funnet et annet pent jentenavn! Det er jo drøssevis med pene navn å velge i foruten navnetoppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei, så utrolig fantasiløst og oppbrukt at det ikke er fint lenger. Det er så mange andre fine jentenavn å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dattern min heter Linnea :o) Og for meg er det verdens fineste navn. Ingen her vi bor heter Linnea, så det passer fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et nydelig navn, men det må være kjedelig å oppleve gjennom hele skoletiden at du må hete Linnea A, Linnea K eller Linnea H, fordi du garantert ikke er den eneste på trinnet som heter det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sommerfuggel i vinterland

Enig med de andre som sier det er et pent navn men veldig "oppbrukt" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje litt oppbrukt, har selv en Linnéa, var ikke like vanlig da jeg valgte det. Likevel er det ingen som heter det i barnehagen eller rundt i nabolaget (av de vi kjenner til i hvert fall). Liker du navnet burde du bruke det. Hva med Sanna, nydelig navn som ikke er ti på topp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes navnet er fint, men dessverre er det for mange som heter det nå og det gjør at det navnet er "oppbrukt" for min del, selvom det er et pent navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Min mors bestevenninne har ei datter på fem år med det her navnet, i tilleg heiter bonussøstera mi Nathalie Linéa og eine venninna mi heiter Ida Linnea. Er veldig glad i navnet og kunne brukt det om det var ledig i min omgangskrets.

Endret av May Angelica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

May Angelica skrev (1 minutt siden):

Min mors bestevenninne har ei datter på fem år med det her navnet, i tilleg heiter bonussøstera mi Nathalie Linéa og eine venninna mi heiter Ida Linnea. Er veldig glad i navnet og kunne brukt det om det var ledig i min omgangskrets.

Drit i å dra opp ørten gamle navnetråder her da, bare for å skrive omtrent det samme i alle.

Anonymkode: 0a2d0...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Drit i å dra opp ørten gamle navnetråder her da, bare for å skrive omtrent det samme i alle.

Anonymkode: 0a2d0...424

Du trenger ikkje å være frekk, poenget er berre at eg liker det veldig godt og at ein godt kan bruke der som andre fornavn og. Er dessuten mange som seier at dei kjenner folk med et navnet so koffor kan ikkje eg det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

May Angelica skrev (34 minutter siden):

Du trenger ikkje å være frekk, poenget er berre at eg liker det veldig godt og at ein godt kan bruke der som andre fornavn og. Er dessuten mange som seier at dei kjenner folk med et navnet so koffor kan ikkje eg det???

Litt merkelig å sitte og lete fram mange år gamle tråder for å kommentere et navn, og fortelle om alle du kjenner med det navnet. 

Anonymkode: 48bd1...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiter ikkje fram, kom tilfeldig over det og ser ikkje so masse på dato. Kanskje litt rart av deg å bruke tid på å være frekk eller? Absolutt ikkje sikkert du meinar å bære frekk altså, men tenk deg om før su skriver noko. Dessuten er det vel ingenting galt i det eg skreiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart vi er så forskjellige. Synes linnea er utrolig lite fint. Var fint for 20 år siden. Nå synes jeg det er veldig Harry. Her jeg bor nå i storbyen heter omtrent ingen det. Et skikkelig bygdenavn, som gir Litt dårlige assosiasjoner - gjerne sammen med et annet navn (typ Cecilie-linnea). Ikke fint!!

Anonymkode: 2b4b2...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes navnet er pent, men jeg ville ikke valgt det selv fordi det er så mye brukt i mange år nå. 

Anonymkode: 33eb3...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr 2021 - veldig oppbrukt for meg. Jobber i bhg og møtt veldig mange siste 15 årene. Fint navn da. 

Anonymkode: 78454...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...