Gå til innhold

Hvor lenge gikk dere hjemme med rier

Anbefalte innlegg

Skrevet

før dere dro til sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 timer - hun kom 8 timer etter:)

Skrevet

Med første 6 timer men skjønte ikkje at fødselen var i gang. Med andre gikk eg 1,5 time før vi måtte hive oss i bilen.

Skrevet

Med storesøster reiste vi inn pga vannet hadde gått. Fikk reise hjem og sove for å bli satt i gang dagen etter. Kom likevel inn på kvelden/natta med rier.

Med lillebror var jeg hjemme ca 1 time. Pga lang reisevei og at storesøster skulle leveres på veien. Tok 2-3 timer fra vi reiste hjemmenifra til vi var på sykehuset.

Skrevet

En time med første og to timer med andre, tok 6 og 4 timer totalt.

Skrevet

4 timer før jeg nektet å være hjemme mer.

Så vi dro ned til sykehuset og det første jeg spurte om var om jeg kunne få epidual.

Skrevet

18 timer med førstemann (han kom 12 timer etter) og 1 time med andremann (han kom 11 timer etter).

Skrevet

20 timer, da ba jeg om å få dra til sykehuset for å få doooop!

2 timer kjørevei. Og da hadde jeg bare en cm åpning. Så tok det videre 15 timer ca før hun var ute. Dette var nå sist.

Første gangen gikk jeg med ueffektive rier i 8 døgn før jeg dro til sykehuset, men var inne hos jm for status sjekk innimellom..

Skrevet

Første gang gikk jeg hjemme et par timer, skjønte ikke at det var rier. Fødte kort tid etter ankomst på sykehuset.

Andre fødsel visste jeg at jeg fødte raskt, og vi satte oss i ferdig pakket bil ved første rie, rakk å være på sykehuset en time før fødsel:-)

Skrevet

18 timer ca. Men riene var veldig uregelmessige og laaaange pause mellom. Hun var ute 3 t etter vi kom på sykehuset.

Skrevet

3,5 timer. Hadde da 3 min mellom riene.

Skrevet

Første: 52 timer hjemme mer rier etter vannavgang og 6 timer på sykehuset. Var inne til sjekk i løped av dene tiden. Fikk aldri mer enn 4 cm på egenhånd derfor drypp.

Helt uansvarlig ser jeg i ettertid. I forhold til hvordan jeg og ungen hadde det i etter fødsel.

Andre: 10,5 timer med andre og 1 time på sykehuset.

Skrevet

I overkant av fire timer, tror jeg. Fra første rie tok det ca tolv timer.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Første fødsel var sete, så jeg måtte komme når vannet gikk. Fikk rier på vei til sykehuset.

Andre gang var jeg hjemme i 4 timer, kom 3 timer etter

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

ca 45 minutter med storebror, med lillesøster var det bare å kste seg i bilen å komme seg avgårde. fødslene var overstått på 7,5 og nesten 2,5 timer fra første rie, til det var over.

Skrevet

68 timer.. var inne til sjekk for vannet gikk og jeg hadde smårier innimellom, men fikk ikke komme inn før riene var ordentlig i gang..

Da jeg endelig ble tilbudt fødestue ble det bestemt hastesnitt..

Skrevet

Et drøyt døgn med første (veldig uregelmessig og svake det første halve døgnet), seks timer på sykehuset. 1,5 time med andre, i underkant av to timer på sykehuset.

Har fem minutters kjøring til sykehuset.

Skrevet

uæh orker nesten ikke tenke på det! 22 timer.

Skrevet

Jeg var førstegangsfødende og hadde sterke rier i 3 døgn, men må legge til at når jeg endelig fikk åpning, så gikk det nokså kjapt, 5 timer :)

Men du hendelse så sliten man blir av rier over flere døgn!

Skrevet

Med nr 1 hadde jeg rier hjemme i 18 t. Dro på sykehuset og hadde rier i 8 til før han kom.

Med nr 2 hadde jeg rier hjemme i ca 1 t. Dro på sykehuset og han kom 1 t etter.

Skrevet

med nr 1 ca 2 t. rett på regelmessige rier. men tok 12 t før hun var ute. med nr 2 hadde jeg gjevnlige kynnere i en uke før det ble rier. ventet da 4 t før vi reiste, ca 8 t senere kom han.

Skrevet

nr 1 - gikk hjemme med rier i 6 timer fordi jeg ikke skjønte at jeg var i fødsel, trodde bare det var maserier, men kontroll hos min faste jm avslørte 7 cm åpning så da var det liksom ikke noe å lure på lenger ;)

nr 2 - 3 timer, men det var mer murringer av økende lengde og intensitet enn skikkelige rier egentlig, så dro inn på sykehuset bare fordi de hadde sagt jeg måtte dra med en gang jeg kjente noe siden første fødsel gikk relativt fort.. og jaggu kom hun ikke snaue 2 timer etter ankomst!

Skrevet

Ca ti min. Skjønte at det kom til å gå fort, var full åpning rett etter vi var fremme på sykehuset.

Har en time å kjøre da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...