Gå til innhold

bør jeg begynne å jobbe mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sliten! Slkiten av å være stressa, sur og lei. Har tre barn fra 1-6 år, de to eldste er i bhg, mellomste tre dager i uka. Dette barnet er mildt sagt krevende. Minste er akkurat året og hjemme med meg. Jeg har hjemmekontor og jobber litt kvelder++, og har kontor en dag i uka, da har pappaen perm. Denne dagen NYTER jeg. Mens de dagene hjemme med begge de minste (1,5 år mellom dem) er så tøffe. Jeg ventet to år med mellomste før han begynte i bhg, han var hjemme med meg hele den siste graviditeten+spedbarnstida til minstemann. Har alltid følt på at han måtte bli så fort stor fordi han ble storebror så tidlig, vill ikke "hive han ut", liksom. Minstemann hadde jeg tenkt å ha hjemme et år til, og ser derfor ikke hensikten med å sende mellomste full tid i bhg. Men jeg kjenner jo at grensa mi snart er nådd, jeg har for mye å gjøre i jobben til at det går rundt med en kontordag, og noen timer her og der. Og det blir mye krangling hjemme.

I bunn og grunn har jeg dårlig samvittighet fordi jeg føler jeg ikke fikser det ene eller det andre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du trenger å komme deg ut litt mer ja!

Kan ikke pappaen ta en dag mer perm i uken, så du kan jobbe?

Skrevet

Jeg ville hatt 100% bhg plass til alle og så heller hatt de hjemme av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...