Gå til innhold

Opp i vekt?


Ele

Anbefalte innlegg

Jeg leste i 1. trimester at gjennomsnittlig vektoppgang i uke 7 er 2,6 kilo?

Har dere merka noe til det? Jeg veide meg i morges og så at jeg hadde gått opp en halvkilo, jeg føler meg rett og slett litt oppblåst, så trodde egentlig det ville være mer...

Hvordan ligger dere an?

Jeg har vært overvektig i ganske mange år, men klarte å bli normalvektig for litt over et år siden, er litt spent på hvordan graviditeten blir å påvirke meg, om jeg bli liker stor igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, nei!! Jeg har vært så dårlig pga progynovaen i forhold til forsøket at jeg i stedet har gått ned fire kg... Ja ja, ikke feil før en graviditet egentlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 5 kg på hormoene før ivf behandlingen, så jeg håper jeg slipper å gå opp noe mer på en stund. Kunne heller tenkt meg å gå ned de kg igjen. De merkes ganske godt på kroppen for å si det slik. Er bare 5+1 da, så er jo litt tid igjen å se på;) Blir spennende å følge med her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ja, hormonbehandlingene tar på! Jeg gikkoppen del påde to første, men ned igjen mellom, men på denne runden gikk jeg faktisk ikke opp! Muligens på grunn av vår og turvær da, de to forrige var på mørkeste vintern.

 

Og å spy av meg kilo håper jeg desperat å unngå, er i så fin form nå, så håper det kan fortsette!

Hører de som er kvalme her fortelle om hvordan det føles, det høres helt uutholdelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ja, hormonbehandlingene tar på! Jeg gikkoppen del påde to første, men ned igjen mellom, men på denne runden gikk jeg faktisk ikke opp! Muligens på grunn av vår og turvÆr da, de to forrige var på mørkeste vintern.

 

Og å spy av meg kilo håper jeg desperat å unngå, er i så fin form nå, så håper det kan fortsette!

Hører de som er kvalme her fortelle om hvordan det føles, det høres helt uutholdelig ut!

 

Jeg må si meg enig, heller holde på kg enn å kaste opp. Har ikke opplevd kvalmen enda, å det har ikke vÆrt problem med kvalme i svangerskapene i familien, så håper jeg slipper unna. Lykke til hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...