Gå til innhold

Misunnelig på Jonas Gahr Støre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er jo en usedvanlig elegant og intelligent mann, med klassisk dannelse, og ikke minst utdannelse. Og så er han et diplomatisk talent av de store, og han har gjort det bra i politikken. Som om ikke det var nok så har han en hyggelig kone og familie, og han er pen å se på!!!

Hvis noen av dere feite meggene våger å si at dere _ikke_ ønsker dere verken hans utseende eller en karriere i politikk, så er det garantert fordi dere egentlig er misunnelige. Janteloven, asså.

(Eller kanskje noen av oss _ikke_ er misunnelige verken på Tone Damli åberge eller Jonas Gahr Støre, kanskje vi faktisk har et annet ideal omkring hva som er pent/vellykket/viktig? Kanskje jeg er vellykket og pen på en annen måte enn Tone, og helt oppriktig ikke ønsker meg verken typen hennes eller den såkalte sangstemmen...?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DU ER MISUNNELIG! BARE INNRØM DET! JANTELOV!!!!

Hehe.. Neida. Men skal jeg være misunnelig på noen, så må det være kona til Jonas Garh StØre ;)

Skrevet

Og før jeg blir halshugget: Jeg mente å skrive GAHR

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Fysj han er den kvalmeste mannen på denne jord! At han ikke har mistet jobben sin for lengst er for meg et under! Fysj for en ufyselig mann som har sine egne regler og lov..

Gjest Antarctica
Skrevet

Nånå, Julie, du må ikke framstå som misunnelig nå! Dibbedyret kan hugge hodet av deg!

Skrevet

Er ikke misunnelig på ham, selv om jeg synes han er fantastisk flott, både mann og politiker.

Må man være misunnelig på folk som har gjort det bra, kan man bare ikke beundre dem og unne dem det de har jobbet for og sannsynligvis fortjent?

Tone Damli Aaberge er en annen sak...hun er en pen barbiedukke..men verden trenger vel slike også...hun kan få sine 15 min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...