Gå til innhold

Aktiviteter for de minste i Trondheimsområdet?

Anbefalte innlegg

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Noen som vet?

Som innflytter og mamma for første gang til en gutt på 17 mnd har jeg ikke satt meg inn i hva som er verdt å gjøre og se i Trondheim for de små. Alt er av interesse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja de fleste bydeler tilbyr vel babysang eller åpen barnehage, sjekk med helsestasjon i nærheten...

så har man jo lekeland på tiller å solsiden, masse fine parker, f.eks ila parken eller cirkusparken på lade, vitensentret er kanskje din for liten til enda, svømming både i pirbadet og i husebybadet er det jeg kommer på i farten;)

Skrevet

Bymarka! Eller estenstadmarka. Spørs på hvilken side av byen du bor på. Midtbyen er også fin. Marien er også et flott sted. Eller øya. Fint å stoppe der å mate ender hvis man er på bytur.

Skrevet

Feks dra på biblioteket og se i bøker. Der har de også en liten borg laget av bøker som er veldig poulær å gå inn og ut av, inn og ut...

Ellers så har du fått flere andre forslag ser jeg. Og så er det "tusenvis" av lekeplasser rundt omkring. Hvor skal du bo forresten?

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Tusen takk for masse fine forslag!

Jeg bor en times tid utenfor Trondheim, men siden jeg er arbeidsledig for tiden tenkte jeg at jeg kan ta med junior på litt sightseeing i byen innimellom :) Og da er det kjekt å vite litt hvor man kan dra og hva som er verdt å se og gjøre for en liten, aktiv gutt.

Biblioteket var ikke dumt, da junior elsker bøker. Mating av ender er også storveis og lekeland er alltid stas! Pirbadet skal vi ta oss en tur på når pappaen får ferie, så det gleder vi oss til :)

Mange planer som kan legges nå, ser jeg, takk igjen! Og bare kom med mer om dere har :D

Skrevet

Mange av buktene langs ladestien er kjempefine, korsvika, ringvebukta, rotvollfjæra. Her kan man trille en tur for så å gå litt i fjæra. I Ringvebukta har de cafe også, sponhuset. :)

Skrevet

Tusseløypa er fin, til tops turene, munkholmen.

Pirbadet er fint det, men for de minste er faktisk husebybadet bedre (syns jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...