Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Det har vært en spenning mellom oss siden den første timen. Nå har jeg vært der 3 ganger og den andre gangen fortalte han meg hvor vakker jeg var og skrøt av kroppen min. Han er veldig køddete og morsom, og han får meg til å le hele tiden. Forrige gang jeg var hos han la han hånda på skambenet mitt når han holdt på med massasje på kroppen. Og når jeg skulle bøye meg ned på gulvet for at han skulle se om jeg var skeiv i hoftene, sto han tett inntil meg bakfra. I dag lå jeg på benken mens han skulle massere rompeballene mine. Jeg lå på siden mens han dro ned buksa og trusa på ene siden. Jeg så at han smugkikka på musa mi mens han masserte rompa mi. Jeg lukket øynene og begynte å puste skikkelig tungt. Ble så kåt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Etterpå stilte han seg helt inntil benken mens jeg lå på ryggen og trykte seg inntil foten min så jeg skulle kjenne hvor stiv han var. Det var elektrisk spenning i lufta og ingen sa noen ting, ellers har vi prata masse. Etterpå ga han meg et lett klask på rompa, og sa med et smil at det har han lov til. Etterpå dro jeg rett hjem og onanerte i en halvtime, men kjenner nå at jeg må gjøre det igjen. Aldri opplevd en sånn spenning med en behandler før. Han er på min alder og jeg har fortalt han at jeg er alenemor, så han vet at jeg er singel. Fantaserer om at han masserer musa neste gang. Lurer på å si at jeg føler meg litt øm der og trenger litt hjelp;-)
Magia Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Høres ut som en erotisk novelle Min fysioterapeut var kvinnelig Sukk...
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Kødder du??? Skikkelig uprofft av en fysioterapeut:-O
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Hvorfor skulle han massere rompeballene dine foressten?:-P Dette skurrer litt....
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Bytt fysioterapeut!!!!!! Denne fysioterapeuten beveger seg helt på kanten av loven, og burde trolig ha vært meldt! Hvis du virkelig liker ham og han liker deg så kan dere ta opp kontakten ETTER at du ikke lenger er hans terapeut! Hvis du gjør alvor av det du sier så oppfordrer du ham til lovbrudd, og følger han opp bryter han loven og kan miste retten til å jobbe som fysioterapeut! Verdt fantasien din???
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Tror du skal være litt forsiktig. En venninne av meg opplevde det samme, de gikk til slutt skrittet fullt ut. Det var bare det at det etter hvert viste seg at hun var langt fra den eneste han hadde sjarmert.... Skulle nesten tro at det var samme fysioterapeut som du er bort på... Han jeg snakker om fikk sparken, men vet ikke om han mistet autorisasjonen.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Det hørtes da spennende ut, men jeg ble svært nysgjerrig på hvilke plager du får behandling for? Først masserer han deg på fremsiden, siden han kunne legge hånden på skambenet ditt. Så står han tett inntil deg for å se om du er skjev i hoftene? Så skal han massere rompeballen (!!) din, og istede for at du da ligger på magen, som virker mest naturlig, så må du ligge på siden med både rumpe og mus bar?? Er du heeeeelt sikker på at dette ikke er en fantasi? Kul fantasi, altså, men særlig troverdig når du fikk det ned på skjermen ble det ikke
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 Haha nå ble jeg nesten litt kåt her. Jeg vil også bli pult av fysioterapauten:)
Von Hertelhofen Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 Så spennende! Men tenk hvis han gjør dette med flere pasienter?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #10 Skrevet 15. juni 2012 Så spennende! Men tenk hvis han gjør dette med flere pasienter? Glemte å ta med at han har ring på fingeren... Ikke en mann det kan bli noe seriøst med, men han får meg til å ta fyr.... Hi
Von Hertelhofen Skrevet 15. juni 2012 #11 Skrevet 15. juni 2012 I så fall er jeg glad det ikke er min mann. hihi
Magia Skrevet 15. juni 2012 #12 Skrevet 15. juni 2012 Så spennende! Men tenk hvis han gjør dette med flere pasienter? Glemte å ta med at han har ring på fingeren... Ikke en mann det kan bli noe seriøst med, men han får meg til å ta fyr.... Hi Med andre ord er dette et tulleinnlegg?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #13 Skrevet 15. juni 2012 Har også vært forelsket i en fysioterapeut, og det verste var at han utnyttet det:( I dag er han gift med en kjedelig grå mus og har 3 gutter med henne. Nå ser fyren bare gammel og kjedelig ut, men du verden han var sexy og vakker da han var ferdig med fysioterapi studiene og flyttet til hjemplassen min, vil tro det var mange jenter som var en smule forelsket i han!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #14 Skrevet 15. juni 2012 Det der høres nesten ut som min gamle kiropraktor..Jeg byttet behandler. Denne kiropraktoren ble videns kjent blandt kvinnelige pasienter..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. juni 2012 #15 Skrevet 15. juni 2012 Du er nok ikke alene om å få denne "behandlingen" av ham.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #16 Skrevet 15. juni 2012 Jøss, dette kunne vært fysioterapauten jeg gikk til for noen år siden. Dette er vel ikke tilfeldigvis i Buskerud?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #17 Skrevet 13. mai 2013 Sukk er også forelsket i terapeuten min, drømmer om han og bruker gå spaserturer i nabolaget hans med en venninne som bor i nærheten slik at jeg kan evnt få muligheten og se han, men nei det har hittil ikke vært lett Vil skru av disse følelsene umiddebart men det er visst ikke mulig Anonym poster: 604f1ebfef030fe2f8bee39d6ef7dd16
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #18 Skrevet 13. mai 2013 Jøss, dette kunne vært fysioterapauten jeg gikk til for noen år siden. Dette er vel ikke tilfeldigvis i Buskerud? Hmm...kunne vært min også, også i Buskerud. Nå ble jeg nysgjerrig på hvor i Buskerud... Anonym poster: 1149bc42a1d505c702819a8b12f4c71a
beibilykke Skrevet 13. mai 2013 #19 Skrevet 13. mai 2013 Litt småbetatt av min xkiropraktor . Syns det var kleint jeg. Vi pratet og lo og hadde en god tone. Så da ble det på en måte litt ekstra spenning. Begynte og drømme om han om natta og. Haha. Jeezes.. han spurte og om vi skulle trene sammen! Eller dvs han lurte på når jeg skulle trene og jaggu møtte han ikke opp på samme spinning time.. nå når jeg gikk til kiropraktor igjen var det plutselig en jente.. haha. Kanskje like greit?!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #20 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har også en crush på min terapeut. Når han prater klarer jeg ikke å la være å tenke på andre ting enn sex. Kan også ha sammenheng med tørkeperiode nå for tiden. Er som en hund i løpetiden... *flau* Anonym poster: 36e8b78150559e5c61fd5440303b2d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå