Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Jo lenger jeg går arbeidsledig, jo latere blir jeg. Jeg søker på jobber og er aktiv der, men det er det. Ellers så er det masse jeg skulle ha gjort hjemme, men jeg orker bare ikke. Ikke vil jeg vise meg på utsiden av leiligheten heller, føler at jeg snylter ved å ikke gjøre noenting. Så her sitter jeg, dag ut og dag inn, med persiennene lukket slik at ingen kan se at jeg er hjemme og ser på alt som burde vært gjort...trist egentlig!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Skjønner hva du mener. Man mister lissom alt energi når man bare går hjemme. Har vært der selv, og alt man gjør er å bare gjøre noe annet. Håper du får en jobb snart slik at du får mer energi
marsve Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Lediggang er roten til alt ondt har jeg hørt Er jo sånn det blir. Vet jo med meg selv at de dagene jeg har fullt program så får jeg gjort alt jeg skal og lassevis til. Dager jeg ikke skal/må noenting sitter jeg bare apatisk å får ikke gjort noe av det jeg burde ha gjort heller. Du får prøve pålegge deg selv masse, slik at du får "fullt" program. Er noe med å komme i gang. Si til deg selv at "I morgen må jeg opp klokka ni, så vaske badet, vaske klær, støvsuge, henge opp det bildet jeg aldri får gjort, dra på nav, kjøpe håndklær" osv osv osv. Når først er i gang med å "late som" du har det skikkelig travelt, så går resten av seg selv
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Ja, det er sant det. Jeg jobber deltid og de dagene jeg jobber har jeg jo masse energi og har gjort masse husarbeid før snuppa har lagt seg og fortsetter etter hun har lagt seg, men de dagene jeg ikke har noe å gjøre blir jeg bare sittende. Selv om jeg vet det er så mye som skulle vært gjort... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå