Gå til innhold

Er dette et fødsels tegn? Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig vonde mensen/ kynner tak men ikkje rier.. Vondt når babyen rører seg. Slimproppen gikk i går og føler hele tiden at vatne skal gå.. Lukter litt annerledes når eg er på do.. Føler meg merkelig i kroppen, akkurat som at noe skal skje.. Er 3 mann, så kan godt være han er en luring.. Emosjonell og litt løs i magen... Litt redd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som meg jo!!! Termin i dag. Kjempe emosjonell og sliten i går (og i dag). Løs mage i natt/på morgenen. Rier hele morgenen, slimroppen gikk i dag tidlig og utover dagen i dag.

Nr. tre for meg også. Riene gikk over i et par timer fra kl 8, har nå vonde tak hvert 15 min ca. Vet ikke hva jeg skal tro, men i løpet av helgen kommer han nok, hvis ikke før.

Skrevet

Eg føler han kommer i løpe av Helge, og har aldri hatt den følelsen med dei to andre.. Er redd for at plutselig er det i gang og det går fort eller at det går i gang men når man kommer på føden så er det ikkje store åpningen.. Får prøve og gjere noke husarbeid så kanskje det starter skikkelig..

Skrevet

Jeg har valgt å legge meg jeg. Tenkte at han kommer når han kommer og at jeg trenger hvilen etter den natten jeg hadde i natt. Når riene tar seg opp skal jeg opp og stå :-)

Har du lang vei til sykehuset? Jeg har ca 20 min så det er ingen krise hvis det bi bomtur.

Skrevet

Eg har ca 40 min kjøring.. Vi får bare vente i spenning.. Er jo 3 mann og kan være en luring.. Gruer meg litt og så kan være hode stritter i mot. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...