Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Veldig vonde mensen/ kynner tak men ikkje rier.. Vondt når babyen rører seg. Slimproppen gikk i går og føler hele tiden at vatne skal gå.. Lukter litt annerledes når eg er på do.. Føler meg merkelig i kroppen, akkurat som at noe skal skje.. Er 3 mann, så kan godt være han er en luring.. Emosjonell og litt løs i magen... Litt redd..
Emil & Røra Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Som meg jo!!! Termin i dag. Kjempe emosjonell og sliten i går (og i dag). Løs mage i natt/på morgenen. Rier hele morgenen, slimroppen gikk i dag tidlig og utover dagen i dag. Nr. tre for meg også. Riene gikk over i et par timer fra kl 8, har nå vonde tak hvert 15 min ca. Vet ikke hva jeg skal tro, men i løpet av helgen kommer han nok, hvis ikke før.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Eg føler han kommer i løpe av Helge, og har aldri hatt den følelsen med dei to andre.. Er redd for at plutselig er det i gang og det går fort eller at det går i gang men når man kommer på føden så er det ikkje store åpningen.. Får prøve og gjere noke husarbeid så kanskje det starter skikkelig..
Emil & Røra Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Jeg har valgt å legge meg jeg. Tenkte at han kommer når han kommer og at jeg trenger hvilen etter den natten jeg hadde i natt. Når riene tar seg opp skal jeg opp og stå :-) Har du lang vei til sykehuset? Jeg har ca 20 min så det er ingen krise hvis det bi bomtur.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Eg har ca 40 min kjøring.. Vi får bare vente i spenning.. Er jo 3 mann og kan være en luring.. Gruer meg litt og så kan være hode stritter i mot. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå