Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Jeg møtte en fyr ute på byen for litt over en måned siden. Har aldri møtt han før. Vi fant tonen og jeg ble med han hjem på nach sammen med noen venner av han, helga etter var det tivoli i byen og jeg møtte igjen en gammel flamme. Jeg hadde mensen ca tre dager før jeg møtte han første. Nå er jeg en uke for sein med mensenen, kan jeg være gravid? Jeg er singel altså. Og pleier ikke være så mye ute som i det siste, hihi
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Har du hatt sex? Da sier det seg egentlig selv
najaden Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Dersom du hadde sex uten prevensjon kan du selvsagt være gravid.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Apoteket er åpent, der selger de graviditetstester, og det vil gi deg et sikrere svar enn det du får her inne, i løpet av kun minutter.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Har du hatt sex, kan du være gravid. Kanskje du skulle lese deg litt opp på forplantningsteorien?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 du hadde ubeskytta sex med en ONS? lurt..
Hybelkanina Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Nei, så lenge du er single er det fysisk umulig å bli gravid, visste du ikke det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå