Anne-B. Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Skal på ferie til varmere strøk, jippi, hurra (gremmm), trenger solbriller. Hvordan er utsalget på Værnes?
Gjest Ziva Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Kjøp i de varmere strøk, billigere og du kan kjøpe mange.....
Anne-B. Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2012 Ordentlige merkesolbriller, altså? Tenkte å slå på stortromma denne gangen, og ikke legge dem fra meg i etuiet på et stort handlesenter.
bIomstre Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Ikke reist derfra, men innen andre varer ser jo sortimentet ok ut: http://www.heinemann-dutyfree.com/trondheim_no Og vil jo tro solbriller og solkrem er et must i en sånn sjappe? Du rekker ikke en tur i brillebutikken når du først skal investere da? Så får du de tilpassa også. God tur
Anne-B. Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2012 Tackar! Joda, har vært en tur innom og funnet et par, egentlig.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Siden jeg er luksusdyr og vant med å reise fra Gardermoen synes jeg egentlig at Taxfreeutvalget på Værnes er relativt stusselig. Men når det er sagt har de endel bra der likevel. Solbriller har jeg ikke peiling på, men hvis du har funnet deg et par på brillebutikk, og likevel tenker å legge litt penger i det, så ville jeg gått for det. Da vet du i alle fall at du har de klart når du står på flyplassen og er småstressa for om du har glemt noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå