Gå til innhold

Hei alle mamas 2 b


Mysmys

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er vel litt sent ute med å melde meg inn her, men håper det går bra. Jeg har termin 18. desember med mitt første barn og er altså 13 + 4 i dag. Jeg var gravid på sensommeren i fjor, men det endte i MA/BO oppdaget i uke 10. Har denne gangen hatt UL i uke 6+1 og 8+1 hvor alt så bra ut og er nå over den magiske 12 ukers grensen, men klarer nok ikke å slappe helt av før etter ordinær UL 19. juli. Håper på å kjenne liv før det, sånn at jeg kan glede meg til UL i stedet for å være så nervøs.

 

Ellers er jeg straks 27 år med samboer og en liten hund på 10 måneder som er blanding av Jack Russel og kinesisk nakenhund (hun har masse hår). Jeg bor i Oslo og arbeider som jurist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Det er aldri for sent å melde seg inn på desemberforumet. Velkommen! Og gratulerer med førstemann på vei. Kjempespennende!

 

Er en del Osloboere her, så det er koselig. Jeg bodde selv i Oslo (Grønland) når jeg fikk førsteman.. Nå har vi flytta ut av Oslo mot Ski.

 

Lykke til med ukene som kommer fram til ultralyd. Det går nok helt fint skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Jeg bor også i Oslo, og her ventes nummer tre. Trives veldig godt i Oslo, men vi vurderer å flytte ut av byen vi også. Mest pga boligpriser og ønsket om med plass.

Hvor uten for ski bor du #2? Og er dere pendlere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Jeg bor også i Oslo, og her ventes nummer tre. Trives veldig godt i Oslo, men vi vurderer å flytte ut av byen vi også. Mest pga boligpriser og ønsket om med plass.

Hvor uten for ski bor du #2? Og er dere pendlere?

 

Vi bor egentlig nærmere Oslo enn Ski. Bor 8 km fra Mortensrud mot Siggerud. Er siggerud som er adressen vår, men vi bor ikke i "siggerud sentrum". Bor langs 501 busslinja, så sambo tar den bussen inn til Oslo på jobb. Selv jobber jeg på Kolbotn, så jeg kjører bil. Men å bo her og pendle til Oslo er absolutt ikke noe problem. Nabohuset skal selges i disse dager da, hehe. Men det har kommet bud på over 4 mill selv om det ligger ute til 3,5. Siste visning i morra. Blir nok solgt på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...