Gå til innhold

Hei alle mamas 2 b


Mysmys

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er vel litt sent ute med å melde meg inn her, men håper det går bra. Jeg har termin 18. desember med mitt første barn og er altså 13 + 4 i dag. Jeg var gravid på sensommeren i fjor, men det endte i MA/BO oppdaget i uke 10. Har denne gangen hatt UL i uke 6+1 og 8+1 hvor alt så bra ut og er nå over den magiske 12 ukers grensen, men klarer nok ikke å slappe helt av før etter ordinær UL 19. juli. Håper på å kjenne liv før det, sånn at jeg kan glede meg til UL i stedet for å være så nervøs.

 

Ellers er jeg straks 27 år med samboer og en liten hund på 10 måneder som er blanding av Jack Russel og kinesisk nakenhund (hun har masse hår). Jeg bor i Oslo og arbeider som jurist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Det er aldri for sent å melde seg inn på desemberforumet. Velkommen! Og gratulerer med førstemann på vei. Kjempespennende!

 

Er en del Osloboere her, så det er koselig. Jeg bodde selv i Oslo (Grønland) når jeg fikk førsteman.. Nå har vi flytta ut av Oslo mot Ski.

 

Lykke til med ukene som kommer fram til ultralyd. Det går nok helt fint skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Jeg bor også i Oslo, og her ventes nummer tre. Trives veldig godt i Oslo, men vi vurderer å flytte ut av byen vi også. Mest pga boligpriser og ønsket om med plass.

Hvor uten for ski bor du #2? Og er dere pendlere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Jeg bor også i Oslo, og her ventes nummer tre. Trives veldig godt i Oslo, men vi vurderer å flytte ut av byen vi også. Mest pga boligpriser og ønsket om med plass.

Hvor uten for ski bor du #2? Og er dere pendlere?