Gå til innhold

Noen som vet hvor lang livmorhalsen deres er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min var på 3 cm. uke 19.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

gyn sa at jeg hadde vel romsdals lengste på hele 5,5 cm.i uke 18+5

har du vært å fått sjekket den for en grunn? jeg hadde vonde og ubehagelige regelmessige kynnere. men de hadde ikke påvirket livmorhalsen.

Endret av romheg♥ mammas skatt♥
Skrevet

gyn sa at jeg hadde vel romsdals lengste på hele 5,5 cm.i uke 18+5

har du vært å fått sjekket den for en grunn? jeg hadde vonde og ubehagelige regelmessige kynnere. men de hadde ikke påvirket livmorhalsen.

Nei, ble bare sjekket ved en tilfeldighet ved GU undersøkelse. han sa den var helt perfekt, så satser på at det stemmer :)

Skrevet

Min er 4,5 enda jordmor påsto at den bare såvidt var 1,5 å var åpen etter hennes undersøkelse..

Skrevet

På ultralyd ved 16 uker pga blødninger fikk jeg beskjed om at jeg hadde "fin og lang" livmorhals på 5 cm.

Skrevet

Må man vite sånn? Aldri hørt noe om det

Skrevet

Skrevet

vi som vet har sikkert grunner rundt svangerskapt for at vi vet det. hos meg fikk jeg ekstra gu-ul for jeg har hatt kraftige/vonde kynnere som kom regelmessig. derfor sjekka de om det hadde påvirka livmorhalsen. noe det ikke hadde gjort :)
Skrevet

vi som vet har sikkert grunner rundt svangerskapt for at vi vet det. hos meg fikk jeg ekstra gu-ul for jeg har hatt kraftige/vonde kynnere som kom regelmessig. derfor sjekka de om det hadde påvirka livmorhalsen. noe det ikke hadde gjort :)

Aha :) da skjønner jeg. Hadde bare aldri hørt om at den ble målt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...