Gå til innhold

Er bare sammen pga barnet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke følelser for han lengre. Vi fungerer sammen, me krangler en del.

Hadde jeg hatt råd så skulle jeg ha skaffet meg og jenta vår ei leilighet/hus, men det går ikke enda.

Det har vært MYE sykdommer og styr etter fødselen på både meg og henne(hun er nå 2 år) og jeg er enda sliten!!!Vil bare ha en helg alene, en dag eller noe, det har jeg aldri hatt...men mest av alt vil jeg ha en stund bort fra han:( han har så mye baggasje og jeg takler det snart ikke mere....:( jeg synes alt er et styr:(

Jeg gråter hver dag og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, jeg eier ikke annet enn noe interiør(han eier hus og bil)....sparekontoen er borte pga uventet utgifter.....

Jeg jobber fullt og har utbetalt alt mellom 14-15000 i mnd...det må vell gå på et vis?:S

Uff måtte bare få det ut:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt på siden, men reagerte bare på lønnen din. Lurer på hva du jobber som siden du jobber fullt og har såpass lite utbetalt? (Ikke ment for å være frekk eller noe)

Skrevet

butikkmedarbeider....noen ganger har jeg 17.000,men det spørs jo hvor mye overtid jeg har.

Skrevet

Ta en helg bort fra alt, han klarer jenta og huset, null problem, kanskje dere begge får litt perspektiv på ting da, dra bort med en venninne, dra til en slektning eller bare dra bort alene!

Når du da kommer hjem så setter dere dere ned og prater åpent om alt så ordner det seg kanskje.

MEN om det ikke gjør det så ikke vær sammen pga barnet, det er ikke bra for jenta, hun merker at mamma og pappa ikke trives sammen og at mamma gråter og er trist er heller ikke bra for henne!

Skrevet