Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Hva i alle dager syntes dere om det?? jeg har ikke ord...en vennine av meg laget det til sin datter på 7 måneder.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Nei, det er faktisk ikke lov, etter facebooks regelverk. Og det er gode grunner til det! Syns du godt kan nevne for henne at dette ikke er helt heldig, nødvendigvis. Datterens privatliv er IKKE synonymt med hennes eget.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Rett og slett kvalmt... Som det blir sagt over er det heller ikke lovlig. Enten ville jeg sagt i fra eller så ville jeg rapport det anonymt inn til FB.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 hun har satt sånn at barnet er født i 1996, men skal sende inn en klage. Som jeg forsto er det hun og en vennine som har gjort det, men var venninen som laget profilen. Lurer bare på hva de har mella øra....er ikke morsomt i det hele tatt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Det er både ulolvlig og unødvendig. Eksen min har laget profil til hunden sin, så for noen er det visst viktigere enn andre med dette facebook
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Jeg forstår ikke poenget i det hele tatt. Skal ungen ha andre venner enn moren, siden det er så viktig med profil?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 jeg kjenner også til et par som gjorde det for babyen sin, for at familien hennes i utlandet skulle få følge utviklingen hennes.. Teit unnskyldning! De har vel samme venner, så da kan vel familien oppdatere seg på mamma/pappa sin profil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå