Vossafår Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Står fast.. Hun har det meste, vi vil helst komme på noe skikkelig kult ;-) hehe.. Tips noen?
geitemarken Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Trampoline Telt til å ha ute i hagen og få lov å overnatte med ei venninne Div vannleker (sklir, dykkermaske/snorkel/svømmeføtter etc) Cd spiller med mikrofon Baskeball og basketkurv ute Sparkesykkel
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Var det du som skulle ha iPod til 3-åringen? Syns du skal spandere et par foreldre med litt mer magemål på ungene deres. Tviler IKKE på at hun har "det meste". Regner med hun får eget hus til konfirmasjonen.
mammacaro Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Var det du som skulle ha iPod til 3-åringen? Syns du skal spandere et par foreldre med litt mer magemål på ungene deres. Tviler IKKE på at hun har "det meste". Regner med hun får eget hus til konfirmasjonen. Så morsomt å lese folk som er sjalu på andre, å jeg ser ingenting galt i å kjøpe en ipod i gave til en av barna sine:-) vet flere som har gjort det, å er samma det om det er en mp3 spiller eller en ds osv. Fikk meg en god latter når jeg leser sånne kommentarer...
Gjest Antarctica Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Var det du som skulle ha iPod til 3-åringen? Syns du skal spandere et par foreldre med litt mer magemål på ungene deres. Tviler IKKE på at hun har "det meste". Regner med hun får eget hus til konfirmasjonen. Så morsomt å lese folk som er sjalu på andre, å jeg ser ingenting galt i å kjøpe en ipod i gave til en av barna sine:-) vet flere som har gjort det, å er samma det om det er en mp3 spiller eller en ds osv. Fikk meg en god latter når jeg leser sånne kommentarer...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Og jeg ler meg i hjel av folk som tror jeg misunner dem noe økonomisk. Penger tjener jeg så det holder, men verdier får man ikke kjøpt for hvor mange millioner som helst, vet du... Gjett hvorfor jeg ikke ville gitt treåringen min en iPod? Fordi han ikke trenger den, og heller ikke har begynt å drømme om den. Unger som aldri rekker å ønske seg noe, blir fratatt en viktig, viktig del av livet.
Vossafår Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2012 Øhm, nei, ikke meg som gav ipod til 3 åring. Med å ha 'alt' mener jeg at hun har sykkel, vi har trampoline ol. Hun har langt i fra alt i ordets rette forstand, men har ingen dyre 'store' brukstinger hun trenger nytt av. Var kanskje ikke så vanskelig å forstå den hvis en legger godviljen til..? Hun har spart penger og kjøpt seg både kamera og ipod selv, tro det eller ei ;-) Takk for tipsene dere andre!
Lettie Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 Var det du som skulle ha iPod til 3-åringen? Syns du skal spandere et par foreldre med litt mer magemål på ungene deres. Tviler IKKE på at hun har "det meste". Regner med hun får eget hus til konfirmasjonen. Kjære all verden. Jeg er en av de som vokste opp med "økonomisk bevisste" foreldre, men fikk allikevel alltid en skikkelig bursdagsgave, som gjerne var noe som holdt i maaange år. Man får ikke sykler, ski, kamera osv til en femtilapp på Nille heller!
Major HotLips Houlihan Skrevet 15. juni 2012 #10 Skrevet 15. juni 2012 Jeg kjøpte rollerblades til min åtteåring i fjor, om det kunne være noe? Jeg er litt tilhenger av å kjøpe gaver som oppfordrer til utelek og aktivitet, men hun har også både kamera og ipod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå