Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser mandag til Hellas (ca 4 timers flytreise) og har fått tips om støttestrømper under flyreisen. Men er dette strengt tatt nødvendig? Hva har dere andre gjort under mellomlange flyreiser? Har veldig liten lyst til å sitte med støttetstrømper under flyreisen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvd begge deler, må si det gikk like fint uten. Var oppe og gikk for å bevege på kroppen, og gjorde litt bevegelser mens jeg satt i setet, også. å ha på strømper syns jeg var greit, men det var helt ok å slippe å kle strømpene av og på i flysetet, kan du si...

Skrevet

Reiser mandag til Hellas (ca 4 timers flytreise) og har fått tips om støttestrømper under flyreisen. Men er dette strengt tatt nødvendig? Hva har dere andre gjort under mellomlange flyreiser? Har veldig liten lyst til å sitte med støttetstrømper under flyreisen....

Støttestrømper under flyreise er lurt uansett om man er gravid eller ei! Man hovner fort opp i beina på fly.

Jeg bruker det alltid :-) Blir ikke så trett i bena heller!

Skrevet

Jeg har nettopp vært i Hellas, flytid 4 timer. Spurte legen om dette og han sa at på flyreiser under 5 timer kunne man drite i støttestrømper så lenge du ikke er veldig langt på vei og sliter med mye vann i kroppen. Likte svaret så droppet alt og kom meg like fin frem og tilbake. Lykke til.

Skrevet

Jeg var i Bilbao i 7.mnd sist og brukte strømper. Synes ikke det var noe plage. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...