Gå til innhold

Dumt med strømpebukse i 6-14grader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig bomull strømpebukse..

Er så forkjølet lille vennen og tør ikke helt å gå uten strømpebukse enda egentlig, kald nordavind!

Hva gjør dere?

H*n er 17mnd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor måtte du sensurere om det er en han eller hun?

Skrevet

Dumt? Bruker du strømpebukse hvis du er forkjølet nå da?

Husk at barn er aktive. Ta heller på han en cordbukse, dongribukse og sokker.

Jeg bruker ikke strømpebukse på mine nå. Vurderer det ikke engang. Hvis det er under 12 grader så velger jeg ikke den tynneste buksa, men heller en alà cord e.l

Skrevet

Ikke dumt, men unødvendig mener nå jeg. Ikke kaldt på bakken heller så langt ut i juni. Vær litt vågal nå...dropp den strømpebuksa. Han blir ikke friskere ei sykere med en strømpebukse på.

Skrevet

Bruker du strømpebukse i juni selv om nesa de er litt snørrete? Du er antagelig mindre aktiv enn ungen din.

Skrevet

Hvis det er under 14 grader bruker jeg strømpebukse under kjolene til jenta mi, men under buksa? NEEEI...

Gjest stårma
Skrevet

Er faktisk ikke så lenge siden småen her hadde på seg strømpebukse... var kaldt og vind ute, ut/inn av bil med glippe mellom bukse&sokker og sitte stille i sportsvogn. Han er ofte kald i glippen som fort kommer mellom buksen og sokkene, og han pleier å ta av seg sokkene selv når han sitter i vognen... Ikke alltid det er varmt nok til å ha bareføtter ut over vindtrekket på vognen.

Føler du for å ta på babyen din strømpebukse så gjør du det. Bare kjenn på han/hun ofte så kjenner du om den er for varm. Husk at det fort blir varmt i solen og at det varierer veldig nå. Evt så kan han/hun bare ha på seg strømpebukse i vogn osv og droppe buksen?

Skrevet

Jeg tar på guttungen på 3 1/2(og lillemor på 1 år) strømpebukse hvis det er under 8-10 gr. Men da er det i tillegg kald vind her vi bor.

Og ja jeg bruker strømpebukse selv. Ja, ullstilongs også for den saks skyld, tok på meg det i går ettermiddag når jeg skulle ut med ungene, var 8 gr og iskald vind.

Slik er sommeren på Sunnmøre. (også er jeg frostpinn som hater å fryse)

Skrevet

Er faktisk ikke så lenge siden småen her hadde på seg strømpebukse... var kaldt og vind ute, ut/inn av bil med glippe mellom bukse&sokker og sitte stille i sportsvogn. Han er ofte kald i glippen som fort kommer mellom buksen og sokkene, og han pleier å ta av seg sokkene selv når han sitter i vognen... Ikke alltid det er varmt nok til å ha bareføtter ut over vindtrekket på vognen.

Føler du for å ta på babyen din strømpebukse så gjør du det. Bare kjenn på han/hun ofte så kjenner du om den er for varm. Husk at det fort blir varmt i solen og at det varierer veldig nå. Evt så kan han/hun bare ha på seg strømpebukse i vogn osv og droppe buksen?

17 mnd er vel ikke baby!! HI har en unge på 17 mnd.....les innlegget, du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...