Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Sa først at hun ikke skulle komme, og plutselig ringte de på døra, og når jeg åpnet så var begge to der!!! Er det mulig!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Nok et forsøk på å være morsom. Nok slike innlegg i dag.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Fant du bilen, og hadde de med seg sebratrusa di? Eggene var vel ikke for gamle?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 HEhehehehehhHEHEHEHE!!!! Noen som vil lage en stoooor tråd til!!!!! Sånt synes jeg bare er helt hål i hauå! Kjedelig, men kos dere med disse trådene dere som vil
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Nei, jeg mener at han sa at han ikke skulle komme, så jeg dusja og satt i sofa med bare truse og bh på, og plutselig er han med kompisen ute, fulle begge to og skrikker at jeg må åpne, men jeg bryr meg ikke. sikkert noen ringer politiet om ikke så lenge...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 Nei, jeg mener at han sa at han ikke skulle komme, så jeg dusja og satt i sofa med bare truse og bh på, og plutselig er han med kompisen ute, fulle begge to og skrikker at jeg må åpne, men jeg bryr meg ikke. sikkert noen ringer politiet om ikke så lenge... Dette var Hi
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #10 Skrevet 14. juni 2012 Ørna mi banket på dØra isted, ho hadde fanget seg en katt som ho skulle ha til kveldsmat. PrØvde å gjemme katen i hokle men det var lettere jort enn sakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå