Gå til innhold

Kan jeg strippe meg selv? 1 uke før termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør jeg det eventuelt? Eller kanskje mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt overlater man til de som kan det, nemlig jordmor eller gynekolog!

Skrevet

verken du eller manne bør gjere det... få deg en time hos jordmor

Skrevet

Et ok spørsmål å lure på, og rister på hodet av kommentarene ovenfor.

Nei, du kan, og bør ikke strippe deg selv. Det er av innfeksjonsfare blandt annet. Jordmor vet hvordan det gjøres, og hvor mye det skal gjøres. Ikke prøv deg på dette selv.

Skrevet

Hva er alt dette med stripping om dagen ?

Hva er det egentlig ?

Jordmor gjorde aldri det i noen av mine graviditeter, men gjett hva : Babyen kom ut likevel !

Skrevet

Hva er det egentlig ?

Jordmor gjorde aldri det i noen av mine graviditeter, men gjett hva : Babyen kom ut likevel !

Nei, da har du aldri gått på overtid du da ;) Mine barn kommer faktisk ikke av seg selv, så da er det veldig kjekt å kunne forsøke stripping.

Til hi: du er nok ei tullehøne, men velger å svare deg likevel; selvsagt kan hverken du eller mannen din strippe deg.

Skrevet

Hva er det egentlig ?

Nei, da har du aldri gått på overtid du da wink.png Mine barn kommer faktisk ikke av seg selv, så da er det veldig kjekt å kunne forsøke stripping.

Til hi: du er nok ei tullehøne, men velger å svare deg likevel; selvsagt kan hverken du eller mannen din strippe deg.

Det var et svar til HI, som enda har en uke til termin. Jeg skjønner jo at de gjør tiltak for å sette igang fødselen når man går mye over...

Skrevet

Hva er det egentlig ?

Nei, da har du aldri gått på overtid du da wink.png Mine barn kommer faktisk ikke av seg selv, så da er det veldig kjekt å kunne forsøke stripping.

Det var et svar til HI, som enda har en uke til termin. Jeg skjønner jo at de gjør tiltak for å sette igang fødselen når man går mye over...

Hvis jeg legger godviljen til så hadde jeg skjønt det, men du refererte til "stripping om dagen" så følte jeg måtte svare ;) Men min jm stripper aldri før til termin. Her inne ser jeg de som blir strippet i uke 36-37, det er vanvittig!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

FY stripping var vondt det, ville heller født hver dag i en uke enn å bli strippet igjen, det funket da babyen kom dagen etter, men det var vondt!

Mannen din hadde vel ikke turt fingre deg igjen når han merker at yndligsstedet hans blir et smertehelvete av noe han forårsaker, så tror den strippingen burde utføres av en jordmor og ikke en som forbinder vaginaen din som ren og skjær nytelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...