Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Den som skal gi LITT farge, neon som har prøvd den?Gir den farge?Er ikke interessert i ren selvbruning, men bare litt farge:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Den funket her, men syns den funket litt for bra enkelte steder.. Den ble skjoldete og rar.. Fikk brune flekker noen steder, og ble veldig oransje, og ikke brun..
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Den funker, men som all annen selvbruning, den STINKER! Jeg liker best sprayen til L'oreal. Gullfarget flaske med drivgass.. Den lukter faktisk ikke ille, og man får passe med farge:-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Funket kjempe fint. Gav gradvis fin brunfarge. Lukter nydelig. Genrelt fornøyd Ble aldri skjoldete.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Dove er testet på dyr. Skjønner ikke hvordan dere klarer å bruke produkter hvor uskyldige dyr blir torturert på det groveste!:,(
goldie Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Ja den stinker virkelig!! Fy søren for en ekkel lukt av den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå