Jump to content
mirr

Fortelle på jobben?

Recommended Posts

mirr

Noen som har sagt noe på jobben allerede? Jeg tenker å vente til etter sommerferien. Har en vanlig kontorjobb, ikke noe helseskadelig sånn sett.

Tenker mest på om magen kommer til å synes før jeg finner anledning til å fortelle om det selv (og at jeg ikke drikker på sommerfesten imorgen, hehe). Har en 4åring fra før, kjøpt hus for noen uker siden osv... Ikke lett å skjule dette her :)

Fortsetter under...

stch85

jeg er 6+1 og har sagt det til sjefen min bare, de jeg jobber sammen med får vente til etter ferien tror jeg :P er ca 12 uker når jeg går på ferie :) så da lurer jeg på å vente til etter ferien, og kjøpe meg en sånn t skjorte med skriften: jeg er ikke feit, jeg er gravid. Heheh

Tigerlise&Anton prøver igjen

Jeg fortalte det til sjefen og to kolleger da jeg var ca 4 uker på vei :)

De vet at jeg har mistet 4 ganger før, så godt med litt støtte. Dessuten blir jeg mye borte pga oppfølging. Spent på om jeg klarer å holde det skjult for de andre på kontoret, jeg er jo aldri borte til vanlig... Men mannfolk er jo ikke like kjappe til å skjønne slike ting, da ;)

Ele

Det er mange som vet det på jobb til meg, jeg var sykmeldt en måned i forbindelse med prøverør og var åpen om det, da var det mange spente som venta på nyheter når jeg kom tilbake, så det var veldig naturlig å fortelle det da. :)

løvemamma29

Bare sjefen som veit, er 7+3 og sjukmeldt grunna kvalme og oppkast.