Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Nå har sannelig 35 personer sagt ja til å komme i burdagen min. Hurra! Hadde vel trodd at noen flere enn to skulle melde forfall riktignok... Dagen er 25. august og jeg lurer på hvordan jeg skal feire det. Heldigvis kan jeg ha festen hjemme. VI kan sette opp langbord i stua. Skal jeg kjøpe mat, blir det jo fort 7-10.000 kr. Skal jeg lage det selv, vil jeg jo bruke veeeldig lang tid. Grilling - er det noen som har prøvd det til så mange? He, he. Jeg burde nok tenkt på dette før jeg inviterte såpass mange. Amatør. Men vil jo gjerne ha en kul fest da.
Himmel og hav Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Grille til så mange hadde ikke jeg tatt på meg. Da måtte det i tilfelle ha vært innleid kokk som helgrillet et eller annet. Du kan jo bruke sommeren på å reise til Sverige og kjøpe spekemat. Det er ryddig mat å lage til selv, og noe de fleste liker. Server potetsalt (den kan du eventuelt bestille), godt brød, flatbrød, eggestand ( enklere å lage til mange enn eggerøre) og rømmegrøt til. Med øl og akevitt så blr det nok en knallfest
Firekids Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Kult med mange folk da. Kjøper du tapas, er det ca 200-300 pr.pers. Det blir opp mot 10.000 kr det. Har du råd, så hadde jeg bare gjort det. Og så drikke i tillegg... Jeg hadde 20 i min 30-årsdag og det koste myyye penger, men gav meg utrolig mye glede.
Gjest Ziva Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Hadde 38 gjester i min 40årsdag. Serverte middag, dessert og kaker. Holdt også alt av drikke, øl, vin, mineralvann og cognac og Baylis til kaffen. + velkomstdrink. Husker ikke eksakt hvor mye det kostet men kom langt under 10 000.- Harryturer er tingen, sparte utrolig mye på å handle nesten alt der. Ble en del turer over grensen.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 HI her. At du klarte det under 10.000 er jo kjempebra. Ser at Prosecco alene blir ca 1000. Hvitvin og rødvin en del mer. Kun damer dette, så dropper øl og sprit. Orker ikke mange Sverigeturer nå, så da får det heller koste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå