LillePerlen Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Uff kjenner jeg er litt stresset nå, helt sikkert uten grunn! Men har i alle år fått mensen på samme tidspunkt! Har kobberspiral og hatt den i flere år uten problemer! Denne mnd hadde jeg noen helt forferdelige Eggløsningsmerter! Var nesten så jeg dro på legevakta! Aldri opplevd før. Hatt mensen murringer i flere dager, men ingen tegn Til mensen enda! Skulle hatt den for ett par dager siden. Noen som har opplevd lignende? Får jeg ikke mensen i morgen må jeg kjøpe test!
Fire småtroll Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Ikke personlig, men mammaen min ble gravid på kobberspiral så det er fullt mulig selv om det ikke er veldig vanlig. Om du er gravid må du finne ut av det med en gang, for du må da til ultralyd for å se hvordan spiralen ligger i forhold til ungen, antagelig må de prøve å fjerne spiralen...
LillePerlen Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2012 Wææ... Nei jeg kan ikke være det! Får garantert mensen i morgen? Hvorfor plutselig nå om det skulle vært slik At jeg hadde vært gravid?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Hun ene i barselgruppa mi har to tette etter kobberspiral;) Hun ble gravid da eldste var 10 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå