Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Alenemor med et barn som ikke bruker vogn mere, men må jo naturligvis ha plass til bilsete i baksetet Bor i en by som er j*vlig på vintertid med mye isete bakker ( der man forøvrig har høyreregel slik at man må stoppe midt i bakken(e) ) Bilen skal kun brukes til bykjøring, til/fra barnehage og til/fra jobb Nå tenker jeg på merkeanbefaling av bil altså
soleia Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Suzuki har små bilar med 4 hjulstrekk til greie prisar. Suzuki Swift virkar litt kul, men har ikkje nokon erfaring med den. Såg den på Top Gear for eit par år sidan, der dei spelte ishockey med mange små Swift bilar. http://www.ebaumsworld.com/video/watch/198502/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå