Gå til innhold

Hvilken bil vil du anbefale meg?? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alenemor med et barn som ikke bruker vogn mere, men må jo naturligvis ha plass til bilsete i baksetet ;) Bor i en by som er j*vlig på vintertid med mye isete bakker ( der man forøvrig har høyreregel slik at man må stoppe midt i bakken(e) ) Bilen skal kun brukes til bykjøring, til/fra barnehage og til/fra jobb :) Nå tenker jeg på merkeanbefaling av bil altså :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini!Bor du på Lillehammer??;P

Skrevet

Suzuki har små bilar med 4 hjulstrekk til greie prisar. Suzuki Swift virkar litt kul, men har ikkje nokon erfaring med den. Såg den på Top Gear for eit par år sidan, der dei spelte ishockey med mange små Swift bilar.

http://www.ebaumsworld.com/video/watch/198502/

Gjest Dotto
Skrevet

Jeg tipper på at du bor i ålesund? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...