Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Er det mulig å gå ned 6-7 kg på 7 uker ved å følge Grete Roede metoden 1400 kcal om dagen og ved å trene 4-5 ganger uken? Altså mandag : body step 1 time. Tirsdag: styrke med stang 1 time. Onsdag: egentrening; ellipsemaskin 20 minutter også forskjellige styrke øvelser på apparater 3x12 på hvert apparat i 30 minutter også gå fort/ jogge på tredemølle i 10 minutter. Fredag: styrke med stang 1 time. Lørdag eller søndag: egentrening hjemme( har trenings DVD til hun Jillian fra the biggeSt looser, 20 min + situps, push ups, knebøy osv i 20 minutter. I tillegg rocke 20 minutter rockering 5 kvelder i uken? Kanskje jeg ikke går ned 6-7 kg pga får vel kanskje mer muskler? Men er mulig å gå inn en del cm hvis jeg gjør slik i 7 uker?? Eller?
TPK Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Ja, de høres jo ganske realistisk ut. Men det blir jo smalhans og masse trening, mer som en kur og ikke varig livsstilsendring. Blir vanskelig å opprettholde dette (og det er vel ikke meningen heller, kan jo ikke gå ned 1 kg i uken i all evighet heller), og kanskje du vil legge på deg igjen etterpå. Ellers så er trening 4-5 ganger i uken MYE hvis du ikke er vant til å trene. Jeg vil si det er ganske ambisiøst. Men ikke umulig, hvis du er motivert nok!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Kommer mest ann på hvor mye du har å ta av og hvor aktiv og hvilket kosthold du har fra før.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Kommer mest ann på hvor mye du har å ta av og hvor aktiv og hvilket kosthold du har fra før. Er 1.65 og veier 68 kg. Gått opp 4 kg på 3 mnd pga mye sykdom hos meg og ungene og eksamens lesning så har ikke trent og spist mye dritt om kveldene:s siste ukene så har jeg spist sunt. Men er avhengig av cola, mye cola faktisk, så det har vel gjort at kg ikke forsvinner. Er vel normal aktiv, men har ingen problemer med å trene så etter å ha trent ett par dager blir jeg hekta. Har trent hver dag denne uken, så regner med jeg skal klare å trene ihvertfall 4 dager i uken på treningssenter. Går turer også men det er med barna så da blir det ikke noe særlig tempo siden de skal de på alt de kommer over, hehe:) Hi
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Har ikke rørt cola siden sist lørdag så er vel kvitt de verste "abstinensene" nå Hi
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Ja, de høres jo ganske realistisk ut. Men det blir jo smalhans og masse trening, mer som en kur og ikke varig livsstilsendring. Blir vanskelig å opprettholde dette (og det er vel ikke meningen heller, kan jo ikke gå ned 1 kg i uken i all evighet heller), og kanskje du vil legge på deg igjen etterpå. Ellers så er trening 4-5 ganger i uken MYE hvis du ikke er vant til å trene. Jeg vil si det er ganske ambisiøst. Men ikke umulig, hvis du er motivert nok! Motivert er jeg og vel som det. Skal til syden i midten av august og viser meg ikke i bikini hvis ikke jeg føler meg vel med kroppen så det er Motivasjon nok for meg. Kommer til å spise normalt og ha ett sunt kosthold etter jeg har nådd målet mitt, har til vanlig ett sunt kosthold med fisk 2-3 ganger uken, grønnsaker eller salat til alle måltid, grovt brød osv. Er bare siste månedene eg har lagt på meg en del pga sykdom, eksamens lesning og litt andre småting som førte til trøste spising:s Men nå er dette Over:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 4 av de kiloene du har lagt på deg blir nok enkle å få av, men å gå ned 6-7 kilo på 6 uker blir tungt når du er så slank. Hadde du vært 100 kilo hadde jeg sagt at det var lettere. Men prøv 5-6 kilo er vel bedre enn ingenting det også!? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Hvorfor sette målet i antall kg. For meg er det umulig. Jeg gjør det beste jeg kan når det gjelder kosthold og trening, mer kan jeg ikke gjøre. Så får vektnedgangen gå som den går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå