Gå til innhold

Synes synd i megselv i dag.. *syte syte*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt i magen, vondt i siden, pollenallergi som gjør at jeg nyser hvert femte minutt, og nysingen gjør at smertene i magen blir værre. Kvalm og jævlig!

Det værste er å ikke vite hva dette kan være, men orker ikke å springe til legen igjen..

Måtte bare få det ut :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :)

Tror det er på tide å ta seg en tur på legevakten. Må bare finne noen som kan kjøre meg først, klarer ikke å kjøre bil selv :(

Skrevet

Huff, god bedring da! Og lykke til på legevakten! Bra å få det sjekket ut før kveld og natt!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Uff huff! Håper det går bra! Blindtarmen som vil ut kanskje? Exu? Uff, nå var jeg ikke mye positiv, det kan jo også hende det er ingen verdens ting! God bedring!

Skrevet

Uff da :(

Masse god bedring!! Håper at det er noe positivt som forårsaker dette :)

Skrevet

Takk :)

Vært på legevakten, skal legges inn på sykehus i morgen :(

Blindtarmen er tatt for flere år siden, så det kan det ikke være. Legen mistenkte noe gynekologisk... Men jeg var jo på innvendig ul i går morges, så jeg skjønner intet..

Skulle egentlig legges inn i kveld, men jeg fikk utsatt det til i morgen. Haater sykehus, så det hjelper å få tilbringe natten hjemme :)

Skrevet

Men kan man få smerter av exu 8 dpo? Er ikke det litt tidlig?

*håpe*

Skrevet

Lykke til, oppdater oss når du vet noe mer da! :)

Skrevet

Lykke til idag :) Håper de finner ut hva det er!

Hold oss oppdatert :) :)

Skrevet

God morgen damer :)

Føler meg litt bedre i dag, så håper at jeg kan skippe sykehuset i dag.. Får fullstendig hetta av alt av sykehus, og føler ofte at legevakten sender folk på sykehus fordi de ikke vet hva annet de kan gjøre.

Jeg tenker som så at siden det blir bedre og bedre, så er dette noe som går over av seg selv :D

Skrevet

Bagera - jeg ville absolutt ha dratt til sykehuset, på tross at du blir bedre og bedre nå. Da får du en skikkelig undersøkelse og kan i alle fall få sjekket ut hva som er/var galt.

Jeg skjønner veldig godt din avesjon mot sykehus (er akkurat likedan selv) - derfor tenker jeg at det er bedre å dra Nå, i stedet for å vente, og så blir du kanskje verre i morgen - og må bli lenger på sykehuset....

Skrevet

Ja, ja. Da angrer jeg, er blitt dårligere igjen, så nå blir det sykehus på meg likevel :(

Skrevet

Lykke til - håper de finner ut av det, og at du får rett behandling raskt, sånn at oppholdet på sykehuset blir kortest mulig!

Skrevet

Ja, håper jeg er ute igjen i morgen, men siden det er starten på helg blir det nok observasjon heeeele helgen, så skjer det kanskje noe utpå mandagen... :(

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hva skjer? Finner de ut noe? Hvordan er formen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...