Love my kidz Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Fikk blender med tappekran i bursdagsgave i dag og gleder meg til å prøve Har kjøpt inn følgende: Bananer Jordbær Blåbær Ananas Ananasjuice Epler Pærer Appelsin Vaniljeis Vaniljekesam
Blabb00 Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Jeg bruker banan, ananas ( på boks holder, for da bruker jeg saften også) jordbær, mango og appelsinjuice... Og 1 ss honning.. Og isbiter.. NAAAAM totalt hekta på smoothie under svangerskapet nå
Skylander Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Gutten min fant på en kjempegod en for en par uker tilbake. Den besto av bare jordbær og masse vaniljeis, så helte vi det i glass og pynta med sugerør, krem, litt oboy og ett jordbær på toppen. Enkel og god!
Villa villekulla Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 banan, frosne jordbær, naturell yoghurt, eplejuice og en dæsj vaniljesukker.. Enkel og god
Love my kidz Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2012 Takk Har kommet over en som inneholder kokosmelk også, så når jeg får kjøpt inn det skal jeg prøve den. Virker SOMMERLIG: 1 boks anansbiter 2,5 dl ananassaft 8x15ml skjeer kokosmelk (er vel ca 1,2 dl det) 6 små kuler vaniljeis
Love my kidz Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2012 Av det jeg hadde i dag så laget jeg en med ananasbiter og ananasjuice, jordbær, blåbær og vaniljeis. Ble frisk og god
Kari K. med to søte små Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Coop sin frokostjuice, blåbær og banan. Nydelig:) Det meste er egentlig godt. Eplejuice er fint å bruke for å tynne den litt ut, siden eplejuicen har ganske nøytral smak. Hvis du bruker kiwi i smoothie, må den ikke kjøres for lenge i maskinen. Da blir steinene knust, og det smaker pepper. Mango er nydelig i smoothie. Prøv deg frem, det funker som regel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå