Gå til innhold

Vært å blitt strippet, og endelig litt vonde rier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enn at jeg skulle bli glad for at kynnerne er blitt til vonde rier hohoho

Men sånn er det, er så mentalt forberedt på alt av smerter at nå kan det bare begynne.

Selve strippinga var ikke noe vondt, litt ubehagelig bare. Men mormunnen var sørgelig tykk og lang enda, men myk og moden da. Hun fikk tøyd til 2cm, og har ikke hatt noe blodslim eller sånt etterpå.

Så nå sitter jeg og har hatt lette rier i noen timer med ca 15min imellom. De tar seg opp når jeg er oppe å går. Så går rundt og rundt i huset, satser på at dette ikke stopper.

Gleder meg sånn til å holde lillegull i armene mine!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lenge igjen, eller hvor langt har du kommet kan man vel si?:)

Skrevet

Min mens termin var på mandag 11, men ul termin er 18. Med mine to forrige var det mens termin som stemte, men ikke denne gangen ser det ut til hehe

Skrevet

Ja da kan det være like før da:) fu får ha lykke til hvertfall:)

Skrevet

Heldiggris. Ble strippet igår, og ingenting skjer selvom legen mente det godt kunne bli en fødsel i løpet av natta. Lykke til da!

Skrevet

Hmm har fortsatt ca 15-20min imellom, har fått sovet litt i natt tross alt. Men begynner å frykte at dette bare er masrier, som ikke har noen effekt....dessuten er de sterkere når jeg ligger og det er typisk kynnere egentlig, men disse må jeg puste meg gjennom.

Så ikke for meg å gå så lenge, så for meg når det først var igang så var jeg igang liksom.

Skrevet

Lykke til ! Snart er du i mål ! :)

Skrevet

Jeg har maserier/modningsrier på fjerde dagen nå.

Til tider er devonde, veldig vonde, mens andre ganger er det mer kraftige kynnere.

Det kan gå flere timer med eksakt 4 min mellom dem og de varer fra 1 til 1,5 min. Men det er og blir modningsrier.

Innimellom så har jeg enorme mensmurringer, og imorges var jeg sikker på at mensen kom, faktisk sånn kjentes det ut... Og når jeg da gikk på toalettet så rant det væsketilbalndet blod ut, masse, men det så ut som om dette var fra natten.

Så typisk modning, som jeg sikker har ligget med hele natten.

La meg med det, og ble vekket av sterke smerter påmorgenen.

Men ingenting å gjøre med det.

Har aldri opplevd det slik før, hadde en dag ,ed modning med andremann..Men nå er dette min tredje..Luringen;)

Så vi får bare vente å se når det setter i gangn. på oss begge.

Lykke til.

Skrevet

sitter her med skikkelige mensmurringer og hatt litt brun utflod i dag... termin var i går. håper dette betyr at det ikke er lenge igjen! I følge spådama her inne, så skal babyen komme i full fart den 16. Så vi får beholde trua ;) Lykke til alle som venter!!!

Skrevet

ugh 4 dager med dette..kan ikke si det frister, har hatt det siden torsdag å det får holde hehe

Skal uansett en tur på føden for sjekk ikveld, se om de har noen virkning. Hvis det er blitt mer modning, men ingen annen framgang, skal jeg spørre om de kan ta vannet. Ellers sliter jeg meg ut på tull og ender uten krefter til selve fødselen.

Skrevet

Jeg har ringt føden to ganger, og de vilhelst ikke at jeg skal komme inn før det er skikkelige rier. For som begge jordmødrene jeg har snakket med sier, de kan ikke gjøre annet enn å sjekke åpning..Så enten blir du glad for at det er mer åpning enn du ventet..Men det er stor sjanse for at du blir skuffet, fordi det ikke er så stor framgang som du hadde ønsket.

Det er lite vits å reise inn for akkurat det,

Som den ene jordmora poengterte, du kan ha 4 ewller 6 cm åpning, men har du ikke rier, så er du ikke i fødsel, og da gjorde dem ingenting unntagen å sende deg hjem, det orker jeg ikke.

Det eneste dem gjør er å strippe deg og har du god åpning så kan det sette igang skikkelige rier.

Men de tar ikke vannet om det ikke er utslag på rier.

Skrevet

Høres faktisk greit ut, for riene har tatt seg skikkelig opp.

Blir nok bebis på meg iløpet av natten, men er framdeles 8-10min imellom. å de er vonde ugh, alle minnene kommer tilbake. Men samtidig godt at det skjer noe, at man er igang liksom istedenfor å bare gå vente.

Fødte på 9timer etter at det var 10min imellom med nr2, så har trua jeg nå.

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

Jeg har maserier/modningsrier på fjerde dagen nå.

Til tider er devonde, veldig vonde, mens andre ganger er det mer kraftige kynnere.

Det kan gå flere timer med eksakt 4 min mellom dem og de varer fra 1 til 1,5 min. Men det er og blir modningsrier.

Innimellom så har jeg enorme mensmurringer, og imorges var jeg sikker på at mensen kom, faktisk sånn kjentes det ut... Og når jeg da gikk på toalettet så rant det væsketilbalndet blod ut, masse, men det så ut som om dette var fra natten.

Så typisk modning, som jeg sikker har ligget med hele natten.

La meg med det, og ble vekket av sterke smerter påmorgenen.

Men ingenting å gjøre med det.

Har aldri opplevd det slik før, hadde en dag ,ed modning med andremann..Men nå er dette min tredje..Luringen;)

Så vi får bare vente å se når det setter i gangn. på oss begge.

Lykke til.

Jeg hadde de samme med nummer tre også !!!! 10-14 dager med sånn!!! Hadde 3cm uke for minste mann var født og når jeg endelig var i fødselen var jeg 3cm når vi ankom sykehuset. Var 3-4cm for 2 timer mer, da plutselig ting begynte å skjer!!! Gikk fra 4cm til babyen var ut i en halv timer !!!!

Så alle disse masserier hadde hjelpet meg skikkelig mye !!! Var veldig modent og hodet til babyen var veldig lav siden uke 36.

Lykke til, det høres ut at det kommer til å gå fort når det endelig begynner for deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...