Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Jeg lurer på hva dere ville ha gjort... pr i dag har vi ikke vaskemaskin vi bruker vaskemaskinen i vaskekjelleren. det er plass til vaskemaskin på badet og planen er å kjøpe det( det er ikke så lenge siden vi flyttet inn) nå venter vi vår første baby og hvis vi kjøper vaskemaskin blir det ikke plass til stellekommode på badet. valget er da å ha vaskemaskin og stellematte på vaskemaskinen og da i tillegg ha stellekommode på barnerommet. eller ikke kjøpe vaskemaskin for å få plass til stellekommode på badet. Hva ville dere ha valgt?
SmellyCat Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 MÅ du ha stellekommode da? Funker det ikke med stellematte pÅ vaskemaskinen og vanlig kommode til klær pÅ barnerommet?!
Koala *g07* Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Kjøpt vaskemaskin!!! Tenk deg alt styret med vasking av klær i kjeller og baby som sover og er våken ! Har selv stellekommoden på soverommet til babyen. Vasker babyen uansett på gulvet på badet når det trengs eller rett i balje i dusjen. Det er jo en begrenset tid de ligger stille nok til å ta stellet oppe i høyden uansett Alt går, men jeg hadde helt klart satt vaskemaskina først her!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Jeg ville hatt stellematta på vaskemaskinen og droppa hele stellerbordet, evt kun hatt stellebord på sovrom hvis du må ha det. Personlig syns jeg stellebord er en unødvendig ting å ha.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Jeg hadde kjøpt vaskemaskin, og hatt stellematten oppå den på badet. Også hadde jeg satt stellekommoden inne på soverommet, uten å nødvendigvis bruke den der så mye. Stellematter kan også med fordel legges rett på gulvet ved bruk, med mindre du er plaget med bekken/rygg, så slipper du å bekymre deg for at barnet skal falle ned.
soleia Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Hadde som dei andre kjøpt vaskemaskin og lagt stellematte oppå. Hadde kjøpt vanleg kommode til barnerommet, skjønar ikkje heilt poenget med stellekomode der.
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Hadde også kjøpt vaskemaskin og lagt stellemadrass oppå. Kommode kan du ha på rommet og ev. bare ei hylle over stelleplassen til det viktigste
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 vi hadde stellematte på vaskemaskin. og når det måtte skiftes bleie så skrudde vi bare av maskinen. trykket på pause.
Musemorbr / Skrevet 14. juni 2012 #10 Skrevet 14. juni 2012 Vi hadde to stellekommoder, men brukte likevel spisestuebordet mest i starten. Men en ting er sikkert, vaskemaskin kunne vi virkelig ikke klart oss uten.
Gjest Filifjonka Skrevet 14. juni 2012 #11 Skrevet 14. juni 2012 Enig med Soleia. Jeg hadde bare stellebord til den eldste, til de to yngre hadde vi stellematte oppå vaskemaskina. Etter hvert som de ble litt mer urolige tok jeg de fleste stellene med stellematta lagt på baderomsgulvet uansett, for å slippe å være redd for at de skulle falle ned. Stellebord på barnerommet har jeg aldri forstått vitsen med. jeg har vasket mine barn med vann, og vi har ikke innlagt vann på soverommene. Ikke ville jeg ha noen beliebøtte der heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå