Gå til innhold

Flere med to tette?


Mummimamma :)

Anbefalte innlegg

Er det flere her med termin i februar som får to tette barn? Jeg har en sønn på 10 mnd og er 4+9 på vei med en liten... :)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei datter på 10 mnd og har sannsynligvis termin i midten av februar. Har blitt henvist til tidlig UL for å finne termin(usikker på når siste mens var), men etter mine beregninger har jeg termin 14. februar og er da altså 5+2 nå. ENDELIG flere i samme situasjon som meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det blir regnet som så veldig tett, men har en gutt på 20 mnd og er 4+4 i dag. Det er tett nok for meg kjenner jeg :) Hi hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på snart 13 mnd, og er 6+2 i dag. Og så har jeg en til som fylte 3 år i april.. Så her blir det forsåvidt tre tette. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har en gutt på 14 mnd, og er 5+1 på vei med .... Veldig spennende. Tenker at om 3 uker er det ferie, så gå hele juli, og vips så er tiden inne for å høre hjerteslagene:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt med andre i samme situasjon:) Var ikke planlagt men siden vi ikke har brukt prevensjon var det ikke annet å vente.. Mannen er kjempegla mens jeg er litt mer skeptisk, føler at jeg endelig har fådd kroppen min tilbake. Er selvfølgelig veldig gla å, men går å tenker litt på konsekvenser å, sånne ting som mannen ikke har evne til ettersom han tar alt som han kommer ;) Syns synd i gutten min som må dele oppmerksomheten og synes det er litt flaut ovenfor arbeidsgiver selv om jeg har verdens greieste sjef :) når bare å jobbe 7 månder før jeg skal ut i perm igjen ettersom jeg avslutter nåværende perm med ti ukers ferie... :) spent på hvordan jeg skal takle to små, selv om sønnen min har vært en enkel å blid baby, håper nestemann å blir slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har en gutt på 5 mnd og termin igjen i begynnelsen av februar. Blir akkurat et år mellom dem. Også veldig spent på hvordan det blir.. har dager nå hvor jeg bare er sååå sliten.

Men på den andre siden håper jeg de får stor glede av hverandre etterhvert, fantastisk å kunne gi han et søsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har en gutt på ti mnd, termin i begynnelsen av feb og det blir vel nesten akkuratt 1 1 /2 år imellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...