Gå til innhold

Dere på lavkarbo som leser lenabeatrice.com...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere virkelig inspirert?

Jeg klarer ikke la meg inspirere av de bildene av henne, hadde hun kunnet vise til noen knallbra resultatbilder så kanskje, men hvis det der er resultatet av 5 år med fett og ister i kosten, så nei takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg plukker fra oppskriftene hennes og skriver alt jeg spiser inn i dagboken på diett.no på denne måten har jeg gått ned mange kg. og det inspirerer meg til å fortsette. Lavkarbo driver fotballfruen også på med og hun har ikke noen gr. for mye.

Skrevet

Jeg går ikke på lavkarbo, men uten tvil så er jo denne dama veldig flink!

Har du sjekket før bildene hennes? Hun har gått ned masse masse!

Skrevet

Skjønner ikke at så mange tror at man spiser så mye fett på lavkarbo (det er på Ketolyse, som er ekstremdietten, man "fråtser" i fett).

Jeg har, pga. sykdom, levd på lavkarbo siden jeg var barn og jeg spiser overhode ikke mye fett. Jeg er normalvektig og jeg spiser sunn og vanlig mat, bortsett fra at jeg ikke kan spise så mye karbohydrater.

Jeg er 36 år og har levd på lavkarbo i nesten 30 år.

Skrevet

Skjønner ikke at så mange tror at man spiser så mye fett på lavkarbo (det er på Ketolyse, som er ekstremdietten, man "fråtser" i fett).

Jeg har, pga. sykdom, levd på lavkarbo siden jeg var barn og jeg spiser overhode ikke mye fett. Jeg er normalvektig og jeg spiser sunn og vanlig mat, bortsett fra at jeg ikke kan spise så mye karbohydrater.

Jeg går på ketolysekuren og jeg fråtser ikke i fett, spiser mye rent kjøtt, grønnsaker, salat osv. Spiser vanlig men maks 15 karbo om dagen..

Skrevet

Jeg går på ketolysekuren og jeg fråtser ikke i fett, spiser mye rent kjøtt, grønnsaker, salat osv. Spiser vanlig men maks 15 karbo om dagen..

Derav anførselstegn rundt ordet fråtser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...