Gå til innhold

Har dere en kjekk/pen mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg faktisk kjekk, ikke bare i dine øyne, men som andre kan bemerke.

Altså, om mannen din er fin i andres øyne også?

Videoannonse
Annonse
Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

ja! :) jeg kan iallfall ikke skjønne at noen andre ikke kan synes min mann er kjekk, men jeg har jo aldri spurt andre om hva de synes om utseende hans da ;)

Skrevet

Ja det vil eg påstå. Han var damelaget før eg kom inn i bilde...

Skrevet

Dame magnet skulle det stå

Skrevet

Ja, vet at mange synes samboeren min er kjekk :) Synes i grunn det selv også ;-)

Skrevet

Da jeg først introduserte mannen min for venninnene mine da jeg datet han var det flere som kommenterte at "åh, han var kjekk", så ja jeg tror jeg har en mann som flere enn meg synes er kjekk :)

Skrevet

Mange som har prøvd seg på mannen min:-P Min bestevenninne synes han ser ut som en gud:-D

Skrevet

Mange som har prøvd seg på mannen min:-P Min bestevenninne synes han ser ut som en gud:-D

Og ei anna venninne sa nettopp her om dagen at han lignet så på David Beckham.....Det er jeg ikke enig i, han er en mye mer rufsete fyr enn glatte Beckham:-P

Muligens en rufsete utgave av Beckham:-)

Skrevet

Jeg syns kjærsten min så helt jævlig ut når jeg først møtte han:P Skikkelig idiot var han å! Men vi ble sammen 3 uker senere allikevel. Har alltid ment personlighet forandrer utseendet, og det gjorde det for meg, selv om han var høy og mørk som jeg liker.

Men jeg vet at veldig mange syns han er veldig kjekk, og flere har prøvd seg underveis i disse 8 årene vi nå har holdt sammen. Så han er nok kjekkere enn hva jeg så første gangen jeg møtte han. Og selvfølgelig syns jeg han er kjekk nå;)

Han har forsåvidt ganske lik både Nicolai Cleve Broch, og Ahton Kutcher, som begge er to kjekke menn;)

Skrevet

Jeg syns kjærsten min så helt jævlig ut når jeg først møtte han:P Skikkelig idiot var han å! Men vi ble sammen 3 uker senere allikevel. Har alltid ment personlighet forandrer utseendet, og det gjorde det for meg, selv om han var høy og mørk som jeg liker.

Men jeg vet at veldig mange syns han er veldig kjekk, og flere har prøvd seg underveis i disse 8 årene vi nå har holdt sammen. Så han er nok kjekkere enn hva jeg så første gangen jeg møtte han. Og selvfølgelig syns jeg han er kjekk nå ;)

Han har forsåvidt ganske lik både Nicolai Cleve Broch, og Ahton Kutcher, som begge er to kjekke menn;)

Han ER forsåvidt*
Skrevet

Ja, det er han absolutt. Er stolt av at han er min, og opplever ofte at når folk som kjenner meg fra før (f.eks kollegaer) ser ganske overrasket ut når de treffer ham, for han er milevis over mitt nivå utseendemessig og kroppslig.

Skrevet

Ja, jeg har en klassisk kjekk samboer. Han drar både damer og herrer i alle aldre - det er helt rått.

Han intresserer seg fint lite for andre, da. Heldigvis for meg. ;)

Skrevet

Ja, han er over snittet pen/kjekk når han har på litt tøffe klær og har ordnet sveisen. Men kan han også se helt forferdelig ut, særlig i joggebukse, rett fra dusjen uten noe i håret :P Hehe!

Tror jeg er samme typen, går fra 0 til 100 med litt sminke og fine klær! :P

Skrevet

Samboeren er veldig kjekk ja. Men ikke den typen som "vet det selv" og er innbilsk. Han får ofte komplimenter og venninner og andre forteller at han er flott og se på. Han drar også damer veldig lett. Alle liker han :)

Skrevet

vis han vakser seg, og barberer seg i ansiktet så kan han bli veldig kjekk. men han ser mye ut som en dass. han liker ikke stelle seg,.

så ser ofte ut som en dass.

skulle ønske han kunne stelt seg litt bedre.

Skrevet

Jeg har ikke en mann med klassisk pene trekk. Ikke stygg på noen måte altså, men han er ikke modellmateriale. Heller litt rufsete:-)

Men jeg får på ingen måte ha ham i fred, han har en skummel sjarm, og har magnetisk tiltrekning på mine venninner, damer han møter i jobbsammenheng, og i andre sosiale sammenhenger.

Han flørter ikke i det hele tatt, han er ikke den typen, men likevel blir voksne damer fnisete rundt ham til stadighet.

Skrevet

Min x var ikke veldig pen. Søsteren min syntes han var direkte stygg. :P Jeg har en kjekk samboer. Han har veldig pene trekk. Syntes også han er penere i forhold til meg. Så jeg er stolt av å være sammen med han, både pga hvordan han ser ut og hvordan han er som person. Glad han er pen, for jeg skal tross alt se på han resten av livet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...