Popelko Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Er det noe dere ville kjøpt? Ser jo det er mange som legger ut sånn for salg på finn, epla osv, men lurer på om det egentlig er marked for det? Jeg lager en del sånne ting selv, i hovedsak fordi jeg synes det er kjempegøy, men det er i grunn en alt for dyr hobby. Så hadde vært greit å få solgt litt av det jeg har laget, da går det jo an å fortsette med hobbyen ;-)
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Vet om ei som lager kort. Men selges stort sett via bekjente. Men tviler på at det er noe særlig gevinst for det... kanskje det dekker opp kostnadene ved materialer, men tror ikke det er mye mer.
Popelko Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2012 Nei jeg mener heller ikke å tjene noe særlig på det, men som du sier å dekke kostnadene
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Nei hadde ikke kjøpt det. Kjøper knapt et ferdig kort heller for jeg syns de er for dyre. Skriver heller gratulasjonen rett på pakken eller lager ett lite kort selv.
Von Hertelhofen Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 jeg ville nok ikke, for jeg kan lage fine kort og gaveesker selv.
Lettie Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Det koster ikke å ha butikk på Epla (kun per salg) så prøv da vel
Popelko Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har butikk der faktisk. Drev å solgte babybooties som jeg heklet for en god stund siden Kanskje jeg prøver med det andre jeg har laget også :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 Nei, kort og gaveesker som er hjemmelaget bør helst komme fra giveren (syns jeg), så nei, det hadde jeg ikke kjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå