Gå til innhold

Legger! Barberer dere med eller mot hårretningen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri tenkt på.. Barberer når det er stubber, og da stikker de jo opp. Så barberer jeg fra foten og oppover.. :P

Skrevet

Fra foten og oppover her også, sånn en gang i uka..

Skrevet

En gang jeg var på sykehus, og ikke kunne barbere leggene selv, skulle ene pleieren der barbere leggene mine. Jeg prøvde først selv, men da hun så at jeg barberte med hårene, tok hun tak i høvelen og sa at DET var nå hvert fall feil - så hun barberte leggene mine ovenfra og opp.

Dette er eneste gangen leggene mine ble barbert på den måten, og den siste. Fikk jo overhode ikke vekk så mye av hårene.

Skrevet

Tja.. Jeg barberer leggene mot hårretningen. Bikinilinja barberer jeg med hårlinjen.

;p

Skrevet

Tja.. Jeg barberer leggene mot hårretningen. Bikinilinja barberer jeg med hårlinjen.

;p

øh... altså.. HårRETNINGEN! Ikke hårlinjen. djiiz

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Mot den retningen håret vokser... altså fra foten og oppover mot kneet.

Men har hørt at man helst skal barbere andre retningen for å unngå kuttskader osv. Men det resultatet kan umulig bli så bra ;)

Skrevet

En gang jeg var på sykehus, og ikke kunne barbere leggene selv, skulle ene pleieren der barbere leggene mine. Jeg prøvde først selv, men da hun så at jeg barberte med hårene, tok hun tak i høvelen og sa at DET var nå hvert fall feil - så hun barberte leggene mine ovenfra og opp.

Dette er eneste gangen leggene mine ble barbert på den måten, og den siste. Fikk jo overhode ikke vekk så mye av hårene.

Ovenfra og NED

Skrevet

barberer oppover.

altså nedenfra og opp

Skrevet

Nedenfra og opp :)

Skrevet

Nedenfra her også, selv om jeg vet det er "feil." Man vil jo helst ha den glatte følelsen, og barberer man den andre veien får man jo stubber med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...