Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Vanligvis når jeg ikke er gravid kjenner jeg den lett, men i går så kjente jeg etter for lille i magen styrte slik nedover og jeg har hatt så mye nedpress og ubehagelige kynnere i flere dager. Kunne ikke kjenne den i det hele tatt... Vanlig? Uke 35...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Det er vel ikke helt heldig å "grave" oppi der når man er gravid!!? Hva hadde du tenkt å oppdage egentlig?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 å kjenne forsiktig med et par fingre er vel akkurat like lite farlig som å ha en kuk støtende oppi der... Hi
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 å kjenne forsiktig med et par fingre er vel akkurat like lite farlig som å ha en kuk støtende oppi der... Hi Classy............. *Grøss*
Tigerpote Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Så merkelig, det har jeg aldri gjort Lett etter min egen livmortapp altså.... For en pussig ting å gjøre
<3 mine søte små<3 Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 har heller aldri kommet på å lete etter livmortappen men men, sikkert kjekt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå