Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Har endelig tatt lappen! alenemor, så bil skal heretter forenkle livet til meg og vesla Ha en fin dag alle sammen :)
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Jippi, og gratulerer så mye!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Gratulerer så masse. Det blir en helt ny hverdag med lappen og bil. Kjør forsiktig.
**lykke!!** Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Gratulerer!!! Det blir såååå mye lettere for deg nå!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Tusen takk folkens Husker min ex ( barnefar) sa til meg at jeg var en ELENDIG sjåfør, og at jeg aldri kom til å få lappen, da han en gang øvelseskjørte med meg :/ Meeen, I prooved that he was wrong Har brukt 3 (!) timer med pendling hver dag fordi vi må ta bussen, men nå blir det andre boller!
Kosemosepose Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Grattis!! En ny verden, jeg lover deg! Jeg gjorde det samme som deg for 2 år siden, som nyskilt 2-barnsmor! Det er fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 Grattis!! En ny verden, jeg lover deg! Jeg gjorde det samme som deg for 2 år siden, som nyskilt 2-barnsmor! Det er fantastisk! Takk Nå kan jeg faktisk se frem til vinteren.. Kjøre selv til barnehagen Det blir helt fantastisk fremfor det å vente på bussen i mange minusgrader.. Vi kan komme oss rundt helt selv og ikke være avhengig av alle andre.. Fantastisk! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå