Eme00 Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Snart vært singel i 3 måneder nå etter et stygt brudd.( der jeg plutselig ble dumpet etter 2 år). Vi har ikke kontakt mere, men tenker fortsatt på han 24 timer i døgnet. Uff..blir dette bedre? Noen som har noen gode tips å komme med? Urolig slitsomt!
Eme00 Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 14. juni 2012 Utrolig slitsomt...skulle det vel stå.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Et bra tips er iallfall som du gjør å ikke ha kontakt. Og å gå ut å treffe andre, ikke nødvendigvis date, men treffe andre folk. Jeg hadde kjærlighetssorg i sikkert et år, og det ble ikke bedre før jeg traff en ny. Så beste tipset er å gå ut å treffe folk, så finner du kanskje en ny du kan like og tenke litt på. :-) Pluss prøv å tenke på de negative egenskapene og tingene ved eksen, (hvis det var noe) og tenk at det kommer til å bli bedre i neste forhold. :-)
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Reis deg opp fra sofaen, ut og trene, treffe venner, finne på trivelige ting. Lettere å glemme hvis man ikke har like mye tid til å tenke.. Grusomt å bli dumpa sånn, så du må for all del ikke ta fyren tilbake igjen! Hvis det blir et tema en gang mener jeg.. Det er sommer og sol, ut og nyt det! Kanskje også starte en nettflørt? Eller tre
Eme00 Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2012 Vi kommer aldri til å bli sammen igjen...all tillit og respekt er fullstendig borte. Føler jeg ikke fikk noe godt svar på hvorfor det ble slutt og veldig slitsomt å sitte sånn å gruble. Vet det ikke er noen vits å snakke med han om det heller, da jeg ikke kan bruke det han sier til noe som helst. Har vært litt ute og snakket en del med andre gutter, men føler fortsatt det blir bare helt feil.. men men..hjelper vel ikke å sitte inne å tenke og synes synd på seg selv heller nei:-/
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Jeg føler veldig med deg, og må desverre si at det kan ta veldig lang tid å komme nogenlunde over kjærlighetssorg, gjerne opp mot 2 år. Vet du, samme hva du føler så finnes det alltid mange fisk i havet:) Ikke treff gutter for å treffe dem som i date, men for å bli kjente med flere folk og oppleve flere events. Vips, så står han der, den neste store kjærligheten, når du utvider omgangskretsen!! Da vil det nemlig føles riktig å ta det hele et steg eller to lenger enn vennskap I tillegg holder du deg opptatt med andre tinge enn å gruble. Jeg er selv verdens største grubler, og man blir aldri klokere eller kjenner seg bedre av grubling, ALDRI!! Så gjør ditt beste for å holde deg unna grublerier, og sett en sluttstrek for årsaken: han syntes ikke dere passet sammen. Det holder... Du trenger ikke vite årsaken for å "fikse" det til neste forhold, for i neste forhold så har du mulighet til å starte med blanke ark og god kommuniksjon fra første stund Og klarte ikke eksen å se verdien av deg, så gjør garantert neste store kjærlighet det (om det er gjensidig da). Se mulighetene, ikke begrensningene er mitt råd til deg. Selv om det kjennes unaturlig ut i starten når man gjerne vil fortsette å deppe og kjenne på de vonde følelsene som ligger på lur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå