Gå til innhold

Helvette! Vannlekkasje i hele huset!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat det vi trengte nå! Våknet av en rar lyd i natt, og tror dere neimen ikke jeg trødde meg våt da jeg skulle røyse meg av senga?

Det har det røke en skrue i vannkrana på kjøkkenet, Noe osm har gjort at vannet har sprutet ut! Huset var oppfyllt av vann på alle rommene i hele etasjen :(

Er helt i fra meg, ALT er ødelagt! Kjøkkeninnredning, vegger, gulv, en del møbler... Herregud, jeg er så fortvilet! :(

Vil bare legge meg ned å gråte, vi som sku reise på ferie om 1 uke.. Er vel bare å si good bye til den nå! Nybakt mamma til tvillinger er jeg og! åHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff :(

Håper dere har forsikringene i orden.

Skrevet

Ja, heldigvis har vi det!

Men vi har nettopp pusset opp hele huset og bygd det ut :(

Skrevet

Vi fikk vann i kjeleren for noen år siden. Det var veldig surt der og da, men forsikringen fikset alt. Så ikke se så svart på det. Det kommer til å ordne seg.

Skrevet

Evig glad jeg har waterguard system........

Skrevet

Evig glad jeg har waterguard system........

Oi, det skal vi skaffe oss! Er ikke første gang vi har hatt vannlekkasje, men aldri så ille som dette.

Har aldri hørt om det før, men er vel verdt det!

Skrevet

Er en utrolig trygghet!! Kjøpte meget nytt hus nylig som hadde dette, og ingen tvil om at det er kjekt!

Vel verdt!

Skrevet

Da håper jeg dere har hatt en autorisert rørleger til å gjøre jobben. Utrolig kjedelig om man har forsøkt seg på rørlegerarbeid selv hvis noe slikt skjer.

Du får håpe på at forsikkringen deres dekker det meste, men med flere tidligere lekasjer burde dere vell sjekket rørne tidligere?

Skrevet

Da håper jeg dere har hatt en autorisert rørleger til å gjøre jobben. Utrolig kjedelig om man har forsøkt seg på rørlegerarbeid selv hvis noe slikt skjer.

Du får håpe på at forsikkringen deres dekker det meste, men med flere tidligere lekasjer burde dere vell sjekket rørne tidligere?

Har hatt rørlegger til å gjort jobben alle gangene, da ingen av oss er noe flinke til dette. Fikk nytt kjøkken rett før jul, så skulle jo tro at alt var i skjønneste orden.

Uff, men nå har vi flyttet ut for en stund, så er bare å pakke sammen å finne et midlertidig sted å bo.

Så skal forsikringen få ta seg av resten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...