Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Makan til jobb!! Nå har jeg styra og ordna, spurt og spurt, men ingen svarer. Alle skal bli med, men ingen kommer med forslag til hva man kan gjøre. Jeg spør hvilken dag som passer, ingen svarer. Jeg spør hvor mye de syns er greit å betale, ingen svarer. Jeg setter dato, lager opplegg, bestiller ting her og der, ingen sier noe. Jeg setter dato for frist til å si fra om de skal være med, ingen svarer. 2 uker etter fristen er det 7 stk som plutselig ikke kan... Jeg omrokkerer på alt, bestiller på nytt, avlyser det ene, bestiller det andre... Så kommer fristen for betaling. 2 melder avbud etter fristen, 3 har ikke betalet. Jeg har betalt for en aktivitet vi skal på, 1 sier at hun ikke skal være med på det..... Totalt koster dette meg nå nesten 4000 kr alene, fordi ingen gidder å stille opp!!!!!!! Jeg kjenner jeg er i skikkelig møkkahumør nå pga det her, så jeg måtte bare få det ut...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Dropp hele greia! Bruk pengen til en weekend for deg og bruden. Og bruk helgen til å fortelle hvor mye vennene hennes suger. Hadde gjerne vært vitne til å sett ansiktene når de får vite det ikke blir noe av. Makan!
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Da hadde jeg blitt kjempefrustrert, hadde jeg vært deg Jeg holdt utdrikningslag forrige helg. Var mye styr her også. Folk som ikke betalte eller ga lyd fra seg. Heldigvis hadde vi et opplegg der vi betalte per hode, og når vi kom dit, sånn at jeg ikke ble sittende med utlegg. Hadde også satt betalingsfrist veldig tidlig slik at jeg hadde mulighet og tid til å omrokkere om det ble frafall. Og det ble det selvfølgelig. Syns egentlig mest synd på bruden som har så lite engasjerte venner, hadde blitt kjempelei meg om mine venner holdt på sånn som "din brud" sine venner gjør! Er vel en grunn til at nettopp du ble forloveren da, hun vet sikkert at du er den eneste som virkelig stiller opp for henne Lykke til, ihvertfall.. Håper det ordner seg og at dere får en flott dag
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Dropp hele greia! Bruk pengen til en weekend for deg og bruden. Og bruk helgen til å fortelle hvor mye vennene hennes suger. Hadde gjerne vært vitne til å sett ansiktene når de får vite det ikke blir noe av. Makan! Det er fristende, MEGET fristende! Og hadde de personene som nå ikke skal være med på det som koster mye sagt fra FØR jeg betalte det, så hadde jeg gjort det. Men det er ikke mulig å få pengene refundert!! Så utrolig surt! Også har jeg booket en fotograf som koster, og jeg vil ikke avlyse den nå siden hun har flyttet klokkeslett så mange ganger allerede pga ubrukelige folk!! Også har jeg bestillt fotoartikler, som jeg jo må betale for...... FUCK!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Da hadde jeg blitt kjempefrustrert, hadde jeg vært deg Jeg holdt utdrikningslag forrige helg. Var mye styr her også. Folk som ikke betalte eller ga lyd fra seg. Heldigvis hadde vi et opplegg der vi betalte per hode, og når vi kom dit, sånn at jeg ikke ble sittende med utlegg. Hadde også satt betalingsfrist veldig tidlig slik at jeg hadde mulighet og tid til å omrokkere om det ble frafall. Og det ble det selvfølgelig. Syns egentlig mest synd på bruden som har så lite engasjerte venner, hadde blitt kjempelei meg om mine venner holdt på sånn som "din brud" sine venner gjør! Er vel en grunn til at nettopp du ble forloveren da, hun vet sikkert at du er den eneste som virkelig stiller opp for henne Lykke til, ihvertfall.. Håper det ordner seg og at dere får en flott dag Ja, jeg har gitt henne beskjed om hvem som ikke kommer og hun er skuffet...Skjønner henne godt Vi kan også betale pr.hode, men det er en minstepris på 2100 kr uansett, så jeg var pokka nødt til å betale det selvom pr.pers-prisen ikke hadde blitt så mye totalt sett. Da var det bare en som hadde meldt avbud, nå er det 2...Så jeg betaler 700 kr for ingenting. Flott.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Hva hadde du oppgitt som pris da? Det er ikke for dyrt slik at ikke alle har anledning pga det?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Snakk med bruden, fortell hva som har skjedd så hun vet "hva slags venner hun har". spør henne om dere to heller kan finne på noe moro sammen. siste spørsmål....hvor gamle er disse gjestene?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 Hva hadde du oppgitt som pris da? Det er ikke for dyrt slik at ikke alle har anledning pga det? 400, som skulle være med å dekke aktivitet og mat
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #10 Skrevet 14. juni 2012 Snakk med bruden, fortell hva som har skjedd så hun vet "hva slags venner hun har". spør henne om dere to heller kan finne på noe moro sammen. siste spørsmål....hvor gamle er disse gjestene? Joa, men jeg må alikevel betale 2500 for den ene aktiviteten, samt fotograf og det jeg allerede har kjøpt inn... Da har jeg ikke råd til noe mer "morro" De er fra 30 og oppover.... Med unntak av meg, som fortsatt er i 20åra
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #11 Skrevet 14. juni 2012 Dropp hele greia! Bruk pengen til en weekend for deg og bruden. Og bruk helgen til å fortelle hvor mye vennene hennes suger. Hadde gjerne vært vitne til å sett ansiktene når de får vite det ikke blir noe av. Makan! Det er fristende, MEGET fristende! Og hadde de personene som nå ikke skal være med på det som koster mye sagt fra FØR jeg betalte det, så hadde jeg gjort det. Men det er ikke mulig å få pengene refundert!! Så utrolig surt! Også har jeg booket en fotograf som koster, og jeg vil ikke avlyse den nå siden hun har flyttet klokkeslett så mange ganger allerede pga ubrukelige folk!! Også har jeg bestillt fotoartikler, som jeg jo må betale for...... FUCK! Hvorfor i all verden har du bestilt fortograf og fotoartikler? De skal vel ha fortograf i bryllupet? Kunne ikke du heller tatt bilder selv eller kjØpt engangskamera slik at gjestene kunne tatt bilder?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #12 Skrevet 14. juni 2012 Dropp hele greia! Bruk pengen til en weekend for deg og bruden. Og bruk helgen til å fortelle hvor mye vennene hennes suger. Hadde gjerne vært vitne til å sett ansiktene når de får vite det ikke blir noe av. Makan! Det er fristende, MEGET fristende! Og hadde de personene som nå ikke skal være med på det som koster mye sagt fra FØR jeg betalte det, så hadde jeg gjort det. Men det er ikke mulig å få pengene refundert!! Så utrolig surt! Også har jeg booket en fotograf som koster, og jeg vil ikke avlyse den nå siden hun har flyttet klokkeslett så mange ganger allerede pga ubrukelige folk!! Også har jeg bestillt fotoartikler, som jeg jo må betale for...... FUCK! Hvorfor i all verden har du bestilt fortograf og fotoartikler? De skal vel ha fortograf i bryllupet? Kunne ikke du heller tatt bilder selv eller kjØpt engangskamera slik at gjestene kunne tatt bilder? Fotoartikler as in fotobok med bilder fra old-days og hilsner... Fotograf for en artig fotoshoot med venninnegjengen..
Gjest thricane Skrevet 14. juni 2012 #13 Skrevet 14. juni 2012 Huff da, skjønner godt du er frustrert. Det er veldig stor forskjell på folk når det kommer til slikt. Er nok sikkert for sent for din del, men skal man arrangere slikt er det lurt med aktiviteter som betales per person om mulig. Skulle tro folk i dag hadde alle muligheter til å gi beskjed, men virker som kort vei med tlf/fb/mail har blitt en hvilepute i stedet. Håper dere får en fin dag tross mye styr og at det ble veldig dyrt for deg.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #14 Skrevet 14. juni 2012 Huff da, skjønner godt du er frustrert. Det er veldig stor forskjell på folk når det kommer til slikt. Er nok sikkert for sent for din del, men skal man arrangere slikt er det lurt med aktiviteter som betales per person om mulig. Skulle tro folk i dag hadde alle muligheter til å gi beskjed, men virker som kort vei med tlf/fb/mail har blitt en hvilepute i stedet. Håper dere får en fin dag tross mye styr og at det ble veldig dyrt for deg. Smarte meg skulle betale på forhånd da vettu, for da fikk vi rabatt. Dumme dumme forloveren! Takk for det, jeg skal hvertfall prøve Men merker at humøret nok ikke kommer til å være på topp, hvertfall ikke ovenfor de som ikke gidder å betale!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #15 Skrevet 14. juni 2012 Huff, sånne historier er en av grunnene til at jeg sikkert takker nei til å være forlover hvis jeg noen gang blir spurt.
Love my kidz Skrevet 14. juni 2012 #16 Skrevet 14. juni 2012 Hvorfor MÅ det være utdrikningslag? Skjønner ikke poenget! Jeg og søsteren min har vært forlovere i hverandres brylluper, men vi gadd ikke Å styre med utdrikningslag. Avleggs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå