Gå til innhold

Mannen har dritt ut sengen vår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Drikker en kopp kaffe og leser denne tråden.

 

Hunden min har sovna i vinduskarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars mannen til hi som har en slik kjip kjærring. Mannen må selvsagt få lov til å koble av og drite hvor han vil, etter en lang dag på jobb. Du er sikkert i perm så da får du ordne litt for mannen. Ærlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hue og ræva ut!!!!!

Apselutt, Ingenn andre alterntiver r godde nokk!!

 

Døh! Ta deg et rettskvningskurs.

?? Vor tro du jei skriver fraa???????????????????

 

Er du østeuropeisk? Siden du ikke klarer å skrive norsk? Velkommen til verdens vakreste land med ekte ørner!

 

og med det.. du bør nok ikke legge barnet ute på tersassen, da kommer ørna å tar barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hue og ræva ut!!!!!

Apselutt, Ingenn andre alterntiver r godde nokk!!

 

Døh! Ta deg et rettskvningskurs.

?? Vor tro du jei skriver fraa???????????????????

 

Er du østeuropeisk? Siden du ikke klarer å skrive norsk? Velkommen til verdens vakreste land med ekte ørner!

 

og med det.. du bør nok ikke legge barnet ute på tersassen, da kommer ørna å tar barnet.

 

Ikke om de har på reimadress, da er de beskyttet mot alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå bare venter jeg på slimproppen, deretter skal jeg ut på tokt og ta bilde av alle de som har teppe over vogna, for så å melde dem til barnevernet!

Hvis mannen finner bilen da, som jo ikke var i den andre garasjen der den første var istad,- er det noen som "ser" her som kan finne mannen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så patetiske du anonyme her er! Alle kan jo se at det er en og samme person ut fra hvor mange innlegg du har postet! Ta DEN du! Hah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg et honkle under han mens du går til nav og spør om de kan vaske sametrusa hans. Be barnevernet passe ørna i mens så ikke naboene tror du er noe. Det er jeg så dritt lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så patetiske du anonyme her er! Alle kan jo se at det er en og samme person ut fra hvor mange innlegg du har postet! Ta DEN du! Hah

 

Å så flaut ja. Nesten 300000 innlegg. Kan bare være en person. For det finnes ingen som sitter like mye på dib!

Vøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en senreaksjon.

Han ble trillet fremovervendt og sov med helseteppe foran åpningen som barn.

Han ble livredd en gang han våknet. Men han hadde forstoppelse som baby.

Og i dag husket underbevisstheten episoden og han har dessverre ikke lenger forstoppelse.

 

 

Psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange dumme innlegg.

Eier dere ikke jerne?????

 

Nei,eier ikke en jerne,men hjerne har jeg... ;)

 

Forstod du ikke at jerne var en parodi. Etter jernteppe-tråden? ;)

 

He he,nei. Har ikke lest den tråden..

 

 

Hahaha, denne var jo bare så klassisk. Alltid en eller annen som ikke forstår når andre prøver seg på en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg tror det er en senreaksjon.

Han ble trillet fremovervendt og sov med helseteppe foran åpningen som barn.

Han ble livredd en gang han våknet. Men han hadde forstoppelse som baby.

Og i dag husket underbevisstheten episoden og han har dessverre ikke lenger forstoppelse.

 

 

Psykolog.

 

 

Helt klart noe i det du sier...men du tror ikke det kan være at magen plutselig huska at moren hans ga mme som ikke var akkurat 70 grader når hun blandet den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll! Jeg gjennomskuer deg. I den ene tråden klager du på mannen din, og i den andre er du alenemor. Dumt å signere med HI da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en senreaksjon.

Han ble trillet fremovervendt og sov med helseteppe foran åpningen som barn.

Han ble livredd en gang han våknet. Men han hadde forstoppelse som baby.

Og i dag husket underbevisstheten episoden og han har dessverre ikke lenger forstoppelse.

 

 

Psykolog.

 

 

Helt klart noe i det du sier...men du tror ikke det kan være at magen plutselig huska at moren hans ga mme som ikke var akkurat 70 grader når hun blandet den?

 

Så klart! Her må man vurdere alle elementer. Har han vokst opp før 90-tallet er det helt klart en rekke traumatiske hendelser og daglige overgrep innenfor sikkerhet som kan overveies.

Dette kan ha skapt posttraumatisk stress hos dette stakkars barnet.

Kanskje han nettopp forstod at han ikke er født av en kvinne og dermed ikke et fullverdig menneske?

Keisersnitt er jo å snike i køen ut i moderjords frie natur!

 

Psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo bare Sug Lut's rævheng!!!

 

 

Wooops, glemte visst anonymknappen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg tror det er en senreaksjon.

Han ble trillet fremovervendt og sov med helseteppe foran åpningen som barn.

Han ble livredd en gang han våknet. Men han hadde forstoppelse som baby.

Og i dag husket underbevisstheten episoden og han har dessverre ikke lenger forstoppelse.

 

 

Psykolog.

 

 

Helt klart noe i det du sier...men du tror ikke det kan være at magen plutselig huska at moren hans ga mme som ikke var akkurat 70 grader når hun blandet den?

 

Så klart! Her må man vurdere alle elementer. Har han vokst opp før 90-tallet er det helt klart en rekke traumatiske hendelser og daglige overgrep innenfor sikkerhet som kan overveies.

Dette kan ha skapt posttraumatisk stress hos dette stakkars barnet.

Kanskje han nettopp forstod at han ikke er født av en kvinne og dermed ikke et fullverdig menneske?

Keisersnitt er jo å snike i køen ut i moderjords frie natur!

 

Psykolog.

 

Du tar ordene ut av munnen min! PTSS er uten tvil problemet her!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Hva kan dette være?

 

Trøtt, gått opp i vekt, føler meg stygg og lat, asexuell og ble engang kjørt i vogn med teppe foran åpninga (kan ha hatt negativ innvirkning helsemessig).

 

Har vært hos legen fem ganger den siste måneden, men han sier bare jeg skal begynne å trene...skjønner han ikke at jeg trenger en DIAGNOSE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg dauer!! Er det mulig å prakke mer "intern" humor i én og samme tråd! hahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at HI hadde fått helt andre svar av dere din-moraliserer hvis det var dama som hadde dritt seg ut og ikke mannen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...