Gå til innhold

Simo som barnehagevogn? Ulike Simoer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har blitt anbefalt å kjøpe Simo vogn som barnehage-sovevogn. Men er det ulike Simo vogner? Ulike modeller? Eller egner alle seg.

Var å så på en og den så kortere ut en min Emmaljunga vogn, og også mye mindre behagelig å ligge i? Det var liksom ingen polstring i bunnen og på bøylene. I min Emmaljunga vogn er det polstret "bunn" og bøyler og også fotbrett. Er alle Simo vogner slik? Burde jeg heller finne en Emmaljunga vogn kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har blitt anbefalt å kjøpe Simo vogn som barnehage-sovevogn. Men er det ulike Simo vogner? Ulike modeller? Eller egner alle seg.

Var å så på en og den så kortere ut en min Emmaljunga vogn, og også mye mindre behagelig å ligge i? Det var liksom ingen polstring i bunnen og på bøylene. I min Emmaljunga vogn er det polstret "bunn" og bøyler og også fotbrett. Er alle Simo vogner slik? Burde jeg heller finne en Emmaljunga vogn kanskje?

Jeg ville valgt en slik simo sportsvogn.

De er lavere enn de andre, lettere og har god plass.

Skrevet

Så mange ulike Simo er det ikke. Simo Kombi, Simo Duo og Simo Sport hvor sportsvogndelen er lik. Og Simo Sportstrille og Simo Reisetrille

Kan høres ut som at den vogna du har sett på ikke var helt riktig utstyrt. På min er det trekk på bøylen, og på fotbrettet(hadde ikke den du såg på fotbrett i det hele tatt?)

Sitteputen er gjerne litt tynn, derfor har jeg kjøpt en Seat insert i tillegg.

Søk på Simo på Finn.no så vil du få opp flere vogner du kan se på og se hvordan de er utstyrt.

Skrevet

OBS. Mangen som priser seg langt ut og vekk på markedet.

Skrevet

OBS. Mangen som priser seg langt ut og vekk på markedet.

Hva er det ok å gi for en vogn som er pent brukt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...