Gå til innhold

Reise alene til syden med 2 små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vurdert å ta barna med til syden i sommer, men er enda litt usikker.

Er det noen som har gjort det og har erfaringer å dele?

Barna er 8 mnd og 3 1/2 år :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Det hadde jeg nok ventet noen år med :) Du er jo nødt til å ha øynene på begge barna hele tiden - hvordan har du tenkt å gjøre dette?

Babyen sover vel flere ganger om dagen, og treåringen vil sikkert bade hele tiden bl.a....

Jeg beundrer de som tar utfordringer, men jeg syns nesten dette høres uansvarlig ut.

Skrevet

Er en ung mammablogger som har tatt med begge barna på 1 og 4 år til syden alene. De ser ut til å stortrives. Men hun virker veldig ivrig på å virke som en perfekt mamma som vet best da, så tror ikke hun hadde innrømmet nederlaget om turen gikk dårlig.

Skrevet

Huff, nei det der hørtes ikke lurt ut.. Tenk på Madeleine-saken, bare et ekkelt eksempel på at ting kan gå galt. Selv om en 3 åring kan være rolig hjemme hos deg kan det fort forandre seg i nye spennende omgivelser. Plutselig ser barnet noe spennende og løper avgårde, hva gjør du? Setter igjen babyen og løper etter?

Kan du ikke få med deg ei venninne/moren din?

Skrevet

Fant et hotell hvor det var noen få leiligheter som delte basseng, noe som gjør at jeg kan la minstemor sove trygt i vognen mens vi er i bassenget 5 meter unna :)

Jeg tenker at det går så lenge man finner riktige hoteller, og man skal ikke få fler barn enn det man klarer å ta vare på. Vært mye på reise med dem allerede, men aldri i syden. Hadde jeg hadd en vill 3-åring som var overalt til enhver tid hadde jeg nok vurdert noe annet, men siden hun er rolig og hører etter, er jeg ikke bekymret på samme måte.

HI

Skrevet

Dra og kos dere. Du klarer fint å ha begge to her hjemme ikke sant? Da klarer du det i syden også! :)

Jeg dro til Usa med en 4 åring og en på 6 mnd alene og hadde 1 flybytte. Gikk helt fint det.

Kjenner en som dro til Thailand alene med sine 3 barn, gikk fint det også.

Skrevet

Da kjører jeg på og bestiller ferie :D

Tjohooo :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...