Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Var ute å gikk tur med mine søte små i morgest. Jenta på 3 år begynte å sysle litt med noen blomster hu fant, mens jeg sakte tuslet videre. Plutseli hører jeg hun kjefte i bakgrunnen "DET ER IKKE LOV TIL å TISSE På VEGGEN!". Da sto det en stakkar snekker med buksa på knærne gjemt bak et hus for å tømme seg Herlighet så jeg lo, veldig slemt, men utrolig morsomt!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 De er så helrige de små!! vi adde en hendelse på bussen. Dattera mi har stomi (pose på magen) som laget prompelyder, men lukter ikke. En dag satt vi på bussen og det var ikke plass til at vi kunne sitte sammen. Hun er fire år og svært selvsikker og livsglad jente. Hun satt i setene foran meg samme med en gammel dame da det kom en skikkelig prompelyd fra posen etterfulgt av fnising fra de som satt i nermeste omkrets. Den gamle damen på siden gav henne et utrolig stygt blikk (forståelig nok) Men da sa jenta mi høyt slik at alle hørte det. <<Men fysj da dame! Slutt å fis slik på bussen>> Den gamle damen ble sprutrød i fjeset og sank sammen. Mens jenta mi snudde seg litt vekk og lot som ingenting. Hahaha. For en komentar! Jeg kunne ikke la være å smile stolt for meg selv.
pip pip Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 De er så helrige de små!! vi adde en hendelse på bussen. Dattera mi har stomi (pose på magen) som laget prompelyder, men lukter ikke. En dag satt vi på bussen og det var ikke plass til at vi kunne sitte sammen. Hun er fire år og svært selvsikker og livsglad jente. Hun satt i setene foran meg samme med en gammel dame da det kom en skikkelig prompelyd fra posen etterfulgt av fnising fra de som satt i nermeste omkrets. Den gamle damen på siden gav henne et utrolig stygt blikk (forståelig nok) Men da sa jenta mi høyt slik at alle hørte det. <<Men fysj da dame! Slutt å fis slik på bussen>> Den gamle damen ble sprutrød i fjeset og sank sammen. Mens jenta mi snudde seg litt vekk og lot som ingenting. Hahaha. For en komentar! Jeg kunne ikke la være å smile stolt for meg selv. haha så utrolig kult. Tøff jente du har
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 De er så helrige de små!! vi adde en hendelse på bussen. Dattera mi har stomi (pose på magen) som laget prompelyder, men lukter ikke. En dag satt vi på bussen og det var ikke plass til at vi kunne sitte sammen. Hun er fire år og svært selvsikker og livsglad jente. Hun satt i setene foran meg samme med en gammel dame da det kom en skikkelig prompelyd fra posen etterfulgt av fnising fra de som satt i nermeste omkrets. Den gamle damen på siden gav henne et utrolig stygt blikk (forståelig nok) Men da sa jenta mi høyt slik at alle hørte det. <<Men fysj da dame! Slutt å fis slik på bussen>> Den gamle damen ble sprutrød i fjeset og sank sammen. Mens jenta mi snudde seg litt vekk og lot som ingenting. Hahaha. For en komentar! Jeg kunne ikke la være å smile stolt for meg selv. haha så utrolig kult. Tøff jente du har Hu har det fra mora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå