Gå til innhold

Ringe lege ved spotting?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på do i sta kom det bittelitt brunt blod på papiret da jeg tørka meg. Satte i truseinnlegg etter det og det har ikke kommet noe mer. Noen som har erfaring med dette? Burde jeg ringe lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid? I så fall hvor langt på vei?

Prøver du å bli gravid? I så fall: Hvor i syklus?

Skrevet

Jeg er 7+5 i dag:-)

Skrevet

spotting hadde jeg med førstemann i uke 6-7. jeg vart redd å fikk time med legen å han henviste meg på ul. der fikk sett et bankende hjerte. spotta en gang til i uke 9. og fikk ul da også. tror gyn sier di kaller de truende abort. det kan godt vare et blodkar som har sprukket. har villa sjekka med lege å fått ul.

Skrevet

Aller først: Det er ganske vanlig å spotte litt i tidlig graviditet, og det behøver slett ikke bety at noe er galt. Men i og med at det er en mulighet for at noe kan være galt, ville jeg ringt legen. Noen leger er hyggelige, og henviser til ul - andre leger (som min i forrige svangerskap) nekter å gjøre noe som helst - med mantraet "Mister man, så mister man" - som nok stemmer, men som ikke er et spesielt godt svar til en hormonell gravid...

 

Det gikk forøvrig bare fint med svangerskapet mitt, på tross av spotting....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...