Kaffemocca Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Da jeg var på do i sta kom det bittelitt brunt blod på papiret da jeg tørka meg. Satte i truseinnlegg etter det og det har ikke kommet noe mer. Noen som har erfaring med dette? Burde jeg ringe lege?
najaden Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Er du gravid? I så fall hvor langt på vei? Prøver du å bli gravid? I så fall: Hvor i syklus?
mammas skatter <3 Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 spotting hadde jeg med førstemann i uke 6-7. jeg vart redd å fikk time med legen å han henviste meg på ul. der fikk sett et bankende hjerte. spotta en gang til i uke 9. og fikk ul da også. tror gyn sier di kaller de truende abort. det kan godt vare et blodkar som har sprukket. har villa sjekka med lege å fått ul.
najaden Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Aller først: Det er ganske vanlig å spotte litt i tidlig graviditet, og det behøver slett ikke bety at noe er galt. Men i og med at det er en mulighet for at noe kan være galt, ville jeg ringt legen. Noen leger er hyggelige, og henviser til ul - andre leger (som min i forrige svangerskap) nekter å gjøre noe som helst - med mantraet "Mister man, så mister man" - som nok stemmer, men som ikke er et spesielt godt svar til en hormonell gravid... Det gikk forøvrig bare fint med svangerskapet mitt, på tross av spotting....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå