Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Jeg fikk søndag en hemoride som var utvendig, veldig stor og ufattelig vond. idag fikk jeg endelig vært hos legen som kommenterte at det var en av de verste/ største slike hemorider han noensinne hadde sett. så fikk jeg bedøvelse og han snittet den opp. deretter sa han at nå skulle alt være bra. men nå har bedøvelse gått ut og det er helt jævlig!! Det er enda verre nå enn før. skal det være slik eller må jeg kontakte legen igjen? Kulen er der forresten også fortsatt, jeg hadde nok trodd at den skulle være borte også.. noen med erfaring? Det er helt syke smerter og jeg lurer på hvor lenge det liksom skal være slik, for om det fortsetter sånn så kan jeg ikke jobbe i helga..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Var det du som skrev div innlegg? Ring legen tvert, slik kan du ikke gå! Den kan være trombosert(google), spør legen om det. Da må du operere på sykehus, men blir bra etterpå!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Ja, jeg hadde innlegg tidligere i uka. Var så glad da jeg gikk fra legen istad og han sa at det skulle være bra nå han sa den var trombosert. eller, han brukte ikke det ordet, men han sa det var en blodpropp/ koagulert blod i den. Men han mente altså at han fikk ut det. Fy faren for noe dritt dette er.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Du bør se for deg operasjon. Min samboer var 2 ganger til lege og ble kuttet opp før legen forsto at dette var trombosert. Det ble bestilt operasjon. Tror han ble operert ca 1 mnd etter. Det var vanskelig å holde dette skjult på jobb, eller han var ikke flau nok over det, og plutselig hadde ca 50% av mannfolka hatt hemoroider! Det er mer vanlig enn man tror, så du trenger ikke være flau;) Du bør ringe legen og få ny time med en gang og krev sykemelding fram til eventuell operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå