Gå til innhold

Fødselgave til far.

Anbefalte innlegg

Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Lyst å gi far en gave, akkurat som vi damene får.

Tenkte da på en personlig gave, som feks et smykke ol. med noe på som symboliserer barna hans. Må jo være noe litt maskulint og tøft siden det er til en mann.

Noen som har tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se tråd på anonymforum, der er det noen gode tips.

Skrevet

Jeg gav en flaske whiskey sist....:)

Skrevet

Jeg ga far mansjettknapper om vi graverte med fødselsdato da vi fikk nr 1, slipsnål m/ gravering da vi fikk nr 2 og nå skal han få klokkekjede (til arvet klokke) som skal graveres når nr 3 er født.

Skrevet

Hah! kjøpte champagne, ny fin skjorte og pappabok til han sist, og jeg fikk niks nada, ikke en gang en blomsterkvast. Så denne gangen gidder jeg ikke gitt. Men han skal få gifteringen min når riene starter, men beskjed om at jeg ønsker å få den tilbake med en ny diamant ;)

Skrevet

Eg lkøpte konjakk sist, favoritt sjokoladen og ein boks med snus sist. Pakket det inn og gjemte det. Når han kom fra sykehuset for å ta seg av storebror, sendte eg sms med at han måtte leite etter ein pakke i boden ;)

Han blei kjempe glad!! I tillegg var det fotballkamp på tv'n så han fekk seg ein skikkelig avslappningskveld før han henta oss dagen etter.

Eg fekk diamantring, blomster og eitt veldig flott kort av han når me hadde vore heima ei lita veka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...