Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Det kommer vel an på hvilket understell man velger? Vi valgte sportsunderstellet (trur jeg) og de er punkteringsfrie
tyr82 Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 City cross har punkteringsfrie hjul, dvs at det ikke er luft i de, men de er fylt med en eller annen slags masse. Men de er ikke så kompakte som noen andre jeg har sett (som ser ut som plast bare).
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Er den like kjørekonfor som luft hjul ? Vurderer den vogna. Eller får du kjøpe lufthjul på den vogna ? HI
☆☆☆ Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Du kan kjøpe lufhjul, men jeg har ikke funnet det nødvendig. Jeg har gått milevis på grusveier og skogsveier og er fortsatt kjempefornøyd med vogna
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Du kan kjøpe classicunderstellet som er akkurat likt, bare med lufthjul og litt blankere rør. Da følger det med vanlig sportsdel og du velger city bag under babyperioden. Jeg vil forresten anbefale luftkanalhjul og ikke med luftslanger. Har hatt mange vogner med lufthjul, og det er ofte noe trøbbel med lufta som forsvinner når det passer som minst.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Har prøvd Scooteren og synest den er hard. Er det samme hjula ? HI
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Har prøvd Scooteren og synest den er hard. Er det samme hjula ? HI Scooter og City Cross har samme hjul ja. Jeg har Scooter og syns den er vel så god å trille som de vognene med lufthjul som jeg har(bl a Simo)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 Har prøvd Scooteren og synest den er hard. Er det samme hjula ? HI Scooter og City Cross har samme hjul ja. Jeg har Scooter og syns den er vel så god å trille som de vognene med lufthjul som jeg har(bl a Simo) Tror det blir city cross men vil prioritere luft hjul. Skal til sverge LULEå i sommer og vil ha full kontroll før jeg kjøper denne vogna. Takker dere alle for og ha svart meg. Dersom meir info takker jeg til det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå