Gjest Sekretøsa Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Venstre mot høyre selvsagt. Bor jo ikke i kina heller:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Jeg skriver nedenfra og oppover. Snur arket og skriver loddrett.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Hæ?? Foretrekker å skrive speilvendt, for spenningens skyld.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Selvfølgelig fra venstre mot høyre... Det er vel bare arabisk som skrives motsatt som jeg vet om i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Søsteren min påstår at vi skriver fra høyre mot venstre forde vi må tenke på at arket er vendt mot oss.hvis det sto en person bak arket og holdt det ville skriften starte på denne personens høyre side.
Gjest Filifjonka Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Søsteren min påstår at vi skriver fra høyre mot venstre forde vi må tenke på at arket er vendt mot oss.hvis det sto en person bak arket og holdt det ville skriften starte på denne personens høyre side. Så dermed skriver vi ikke bare fra høyre mot venstre, men også opp-ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå