Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 - Gruffalo-filmen på repeat - Kaffe, store mengder med kaffe - Sol i anmarsj
Gjest Ziva Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 - Sol gjennom skylaget - 1 dag så blir det kose tur til Tromsø - Sommerfest i barnehagen - Criminal Minds på getboksen Livet er herligt.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Høres ut som en god plan Nå er også oppvasken tatt så ja, livet er herlig!
Gjest sug lut Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 - allerede fått inn nesten to timers arbeid (def en funksjon av altfortidligmorgen) - nestensol - huska å kjøpe kaffe i går - kanskje valmuer og kinatroll springer ut i dag
Gjest Mentha & Junior Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 - at junior tross alt er blid som en sol når han kommer opp av senga (selv om han våkner 05:15) - at jeg huska å kjøpe bleier i går - at jeg har kaffe i uante mengder - at jeg har dagen foran meg til å forberede helgens bakerier, og til å lage dekorasjoner til dåpskaken - og at jeg ikke har finvær ute til å distrahere meg fra arbeidet - at jeg slo et slag for dyrevelferden i går - farge i håret og kaffekopp før en god, lang dusj - at klokka faktisk bare såvidt har passert ni, og jeg har fått unna morgenoppgavene, levert junior i bhg og mannen på jobb. Hurra! TAKK! Jeg hadde store planer om å skrive en ny hat-liste i dag, men dette funket mye bedre
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Elsk for Google så man kan google "kinatroll". Husker farmor hadde masse slike i hagen. Ahh, barndommsminner
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 - at junior tross alt er blid som en sol når han kommer opp av senga (selv om han våkner 05:15) - at jeg huska å kjøpe bleier i går - at jeg har kaffe i uante mengder - at jeg har dagen foran meg til å forberede helgens bakerier, og til å lage dekorasjoner til dåpskaken - og at jeg ikke har finvær ute til å distrahere meg fra arbeidet - at jeg slo et slag for dyrevelferden i går - farge i håret og kaffekopp før en god, lang dusj - at klokka faktisk bare såvidt har passert ni, og jeg har fått unna morgenoppgavene, levert junior i bhg og mannen på jobb. Hurra! TAKK! Jeg hadde store planer om å skrive en ny hat-liste i dag, men dette funket mye bedre Haha! Så bra Du har jo virkelig mye å glede deg til, over, under og ved siden av
Gjest sug lut Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Elsk for Google så man kan google "kinatroll". Husker farmor hadde masse slike i hagen. Ahh, barndommsminner Hehe, når jeg googler det er de fleste treffene faktisk folk som omtaler sitt barn som er adoptert fra Kina, så det er bra at du skjønte at det var blomsten og ikke ungen som skulle springe ut.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 - at junior tross alt er blid som en sol når han kommer opp av senga (selv om han våkner 05:15) - at jeg huska å kjøpe bleier i går - at jeg har kaffe i uante mengder - at jeg har dagen foran meg til å forberede helgens bakerier, og til å lage dekorasjoner til dåpskaken - og at jeg ikke har finvær ute til å distrahere meg fra arbeidet - at jeg slo et slag for dyrevelferden i går - farge i håret og kaffekopp før en god, lang dusj - at klokka faktisk bare såvidt har passert ni, og jeg har fått unna morgenoppgavene, levert junior i bhg og mannen på jobb. Hurra! TAKK! Jeg hadde store planer om å skrive en ny hat-liste i dag, men dette funket mye bedre Haha! Så bra Du har jo virkelig mye å glede deg til, over, under og ved siden av Man har jo som regel det, det gjelder bare å få satt ting i perspektiv, og så kommer fort godfølelsen snikende likevel
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. juni 2012 #10 Skrevet 14. juni 2012 Elsk for Google så man kan google "kinatroll". Husker farmor hadde masse slike i hagen. Ahh, barndommsminner Hehe, når jeg googler det er de fleste treffene faktisk folk som omtaler sitt barn som er adoptert fra Kina, så det er bra at du skjønte at det var blomsten og ikke ungen som skulle springe ut. Hoho! Jeg fant først en annen rar blomst, men så fikk jeg opp et innlegg som du hadde skrevet før og da skjønte jeg hvilken blomst det var
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. juni 2012 #11 Skrevet 14. juni 2012 - Skulder som snart er bra - Ønske om sol og sommer - Feriepenger på konto - En uke til sommerferie - Alene hjemme
bIomstre Skrevet 14. juni 2012 #12 Skrevet 14. juni 2012 Littlengerutpåformidagenelsk: - middagsrester til lunsj, sprøstekt makrell! - klarte meg uten smertestillende helt til kl 10.30. - sommerfest i barnehagen her også, minipizzaproduksjon etter lunsj. Og ikke minst, basilikumen min har fått blomst! Jeg er SÅ stolt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå